کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی خبر داد:

سفر قریب‌الوقوع دبیر کل آژانس انرژی اتمی به تهران

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: در روزهای گذشته گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشتیم و بر همین اساس رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به‌طور رسمی از مدیرکل آژانس دعوت کرد تا به ایران سفر کند.

سفر قریب‌الوقوع دبیر کل آژانس انرژی اتمی به تهران
کد خبر: 599615
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۱۳:۱۴:۳۴

بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: در روزهای گذشته گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم و درباره سفر مدیرکل آژانس به ایران مذاکره انجام شد.

به گزارش ایسنا، بهروز کمالوندی،  با اعلام این خبر گفت: در روزهای گذشته گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم و بر همین اساس مهندس اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به‌طور رسمی از آقای «رافائل گروسی»،‌ مدیرکل آژانس دعوت کرد تا به ایران سفر کند.

وی تصریح کرد: این سفر در روزهای آینده انجام خواهد شد.

کمالوندی بیان کرد: اطلاعات تکمیلی این برنامه به‌زودی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران خاطرنشان کرد: امید است این سفر، زمینه‌ساز همکاری‌های بیشتر و افق روشن‌تر میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها