کد خبر: 598775
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان:

اعضای سفارت آلمان ممنوع‌الخروج و افسر اطلاعاتی مستقر در سفارتخانه احضار و محاکمه شود

حسین شریعتمداری نوشت: ایران می‌تواند و باید در اولین گام، اعضای سفارت آلمان را ممنوع الخروج کند و افسر اطلاعاتی مستقر در سفارت آلمان را که رابط جمشید شارمهد با (BND‌) بوده و هویت او از سوی شارمهد افشا شده به دادگاه احضار و محاکمه کند.

اعضای سفارت آلمان ممنوع‌الخروج و افسر اطلاعاتی مستقر در سفارتخانه احضار و محاکمه شود
کد خبر: 598775
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۲۰:۴۰:۰۰

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان با تاکید بر اینکه جمشید شارمهد با دستور دولت آلمان ماموریت انجام عملیات تروریستی داشته پیشنهاد داده اعضای سفارت آلمان ممنوع‌الخروج و افسر اطلاعاتی مستقر در سفارت آلمان احضار و محاکمه شود.

به گزارش کیهان، حسین شریعتمداری نوشت: کمترین تردیدی باقی نمی‌ماند که جمشید شارمهد، از سوی دولت آلمان مأموریت انجام عملیات تروریستی را بر عهده داشته است و اقدام وزارت خارجه آلمان در احضار کاردار ایران و اخراج دو کارمند سفارت جمهوری اسلامی ایران از نوع عملیات فریب و «‌فرار به جلو‌» برای پاک کردن ردپای دولت آلمان در این عملیات تروریستی بوده است. 

شریعتمداری سپس تاکید کرد: انتظار آن است که جمهوری اسلامی ایران و مخصوصاً سرویس‌های اطلاعاتی کشورمان در این طرح فریب گرفتار نشوند و برای مقابله با جنایات دولت آلمان به اخراج دو کارمند سفارت آن کشور بسنده نکنند. پای خون پاک ده‌ها شهید و صدها مجروح در میان است. ایران می‌تواند و باید در اولین گام، اعضای سفارت آلمان را ممنوع الخروج کند و افسر اطلاعاتی مستقر در سفارت آلمان را که رابط جمشید شارمهد با (BND‌) بوده و هویت او از سوی شارمهد افشا شده به دادگاه احضار و محاکمه کند و گام بعدی باید شکایت از دولت آلمان به دیوان کیفری بین‌المللی (International Criminal Court‌) به جرم اعزام تروریست و قتل عام مردم مظلوم کشورمان باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها