کد خبر: 598774
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

حمله روزنامه شریعتمداری به رئیس‌جمهوری اوکراین؛ زلنسکی «دلقکی» است که اوکراین را به جهنم برای مردمش تبدیل کرده!

روزنامه کیهان نوشت: این سلبریتی سابق با فرمانبرداری از آمریکا، اوکراین را به یک جهنم تبدیل کرد. 8 هزار کشته، 13 هزار زخمی تنها بخشی از جهنمی است که زلنسکی به مردم اوکراین تحمیل کرد. و البته این نتیجه اعتماد مردم اوکراین به یک سلبریتی دلقک است.

حمله روزنامه شریعتمداری به رئیس‌جمهوری اوکراین؛ زلنسکی «دلقکی» است که اوکراین را به جهنم برای مردمش تبدیل کرده!
کد خبر: 598774
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۲۱:۴۰:۰۰

روزنامه کیهان، رییس‌جمهوری اوکراین را «دلقک» خواند و بدون اشاره به نقش روسیه در جنگ اوکراین مدعی شد زلنسکی اوکراین را به جهنم برای مردمش تبدیل کرده است!

به گزارش کیهان، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور فعلی اوکراین، یک سلبریتی و بازیگر کمدین بوده است. وی پیش از آنکه به ریاست جمهوری اوکراین برسد در اظهارنظری گفته بود: «شعار من تبدیل ‌کردن جهان به جایی بهتر؛ جهانی روشن‌تر و خوشحال‌تر با کمک‌ گرفتن از تمام ابزارهایی که در اختیار داریم.» وقتی این سلبریتی کمدین، به ریاست جمهوری رسید، این شعار خود را عملیاتی کرد. به نظر شما زلنسکی چگونه اوکراین را به جایی بهتر، روشن‌تر و خوشحال‌تر تبدیل کرد؟! وی پس از نشستن بر کرسی ریاست جمهوری از قانونی شدن فروش و استعمال ماریجوانا، قمار و روسپی‌گری حمایت کرد و انجام سقط جنین را فاقد منع قانونی و آزاد اعلام کرد.

کیهان در ادامه مدعی شده است: اما این همه ماجرا نیست، این سلبریتی سابق و رئیس‌جمهور فعلی، با فرمانبرداری از آمریکا، اوکراین را به یک جهنم تبدیل کرد. 8 هزار کشته، 13 هزار زخمی، 13 میلیون آواره، 127 میلیارد دلار خسارت به زیرساخت‌های اوکراین، حدود 50 میلیارد دلار خسارت به کسب و کارها و مشاغل و... تنها بخشی از جهنمی است که زلنسکی به مردم اوکراین تحمیل کرد. و البته این نتیجه اعتماد مردم اوکراین به یک سلبریتی دلقک و از آن مهم‌تر اعتماد مردم این کشور به وعده‌های سرخرمن مقامات آمریکایی و اروپایی است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها