کد خبر: 597958
|
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۱۰:۱۰:۰۶
| |

مقام اسرائیلی ادعا کرد:

همه ابزارهای ممکن، برای مقابله با ایران روی میز است

گالانت در کنفرانس امنیتی مونیخ و در کنار برخی مقامات عربی گفت: زمانی که از جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای صحبت می‌کنیم، باید همه ابزارهای ممکن – تکرار می‌کنم، همه ابزارهای ممکن – را روی میز نگه داریم.

همه ابزارهای ممکن، برای مقابله با ایران روی میز است
کد خبر: 597958
|
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۱۰:۱۰:۰۶

وزیر دفاع رژیم اسرائیل تهدیدات این رژیم علیه ایران را تکرار کرد.

به گزارش شفقنا به نقل از رویترز، یوآف گالانت مدعی شد: «همه ابزارهای ممکن» برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای روی میز است و از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم که اقدامات بیشتری برای جلوگیری از تکثیر سلاح‌های پیشرفته توسط تهران انجام دهد.

گالانت در کنفرانس امنیتی مونیخ و در کنار برخی مقامات عربی افزود: زمانی که از جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای صحبت می کنیم، باید همه ابزارهای ممکن – تکرار می کنم، همه ابزارهای ممکن – را روی میز نگه داریم.

وی با اشاره به پهپادهای جنگی و مهمات هدایت شونده دقیق و اشاره به بلاروس و ونزوئلا مدعی شد: ایران در حال حاضر در حال مذاکره برای فروش تسلیحات پیشرفته از جمله پهپاد و PGM به حداقل 50 کشور مختلف است. ایران با وجود تحریم‌های مستمر که شامل محدودیت‌هایی بر موشک‌ها و فناوری‌های مرتبط است که تا اکتبر 2023 ادامه دارد و شامل صادرات و خرید سامانه‌های نظامی پیشرفته می‌شود.

گفتنی است ایران بارها تاکید کرده هرگونه اقدام نظامی علیه برنامه هسته‌ای صلح‌‌آمیز خود را به محکم‌ترین روش پاسخ خواهد داد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها