کد خبر: 597604
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۷ ۱۸:۳۰:۰۰
| |

کارگروه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران بیانیه صادر کرد

کارگروه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس درباره ایران، مدعی شد که تهران اقدام به استفاده از موشک و پهپاد و استقرار آنها در منطقه و جهان می کند.

کارگروه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران بیانیه صادر کرد
کد خبر: 597604
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۷ ۱۸:۳۰:۰۰

شورای همکاری خلیج فارس عصر امروز (پنج‌شنبه) بیانیه کارگروه مشترک شورا و آمریکا درباره ایران را منتشر کرد که در آن، «استفاده تهران از موشک و هواپیمای بدون سرنشین و استقرار آنها در منطقه و جهان» محکوم شده است.

به گزارش شفقنا، بنا بر گزارش خبرگزاری جهان عرب، این کارگروه مشترک در بیانیه خود در این باره آورده که آمریکا و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، آن چه «سیاست های مداوم ایران در بی ثبات سازی از جمله پشتیبانی آن از تروریسم» خوانده شده را محکوم می کنند.

در این بیانیه همچنین نگرانی آمریکا و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس نسبت به «تعامل نظامی فزاینده میان ایران و طرف هایی دولتی و غیر دولتی از جمله تداوم اقدام تهران عرضه تسلیحات متعارف، موشک های پیشرفته و پهپادها به حوثی های یمن» ابراز شده است.

کارگروه مشترک شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا ضمن هشدار نسبت به این که اقدام ایران در «استقرار اسلحه و رساندن آن به طرف های دیگر، یک تهدید امنیتی خطرناک برای منطقه و همه جهان» به شمار می آید، مدعی شده که اقدامات تهران، درگیری در یمن را طولانی کرده و باعث تشدید فاجعه انسانی در این کشور شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها