کد خبر: 597220
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۱۸:۵۰:۰۶
| |

عباس گلرو، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

هیاتی پارلمانی به همراه کمک‌های ارسالی راهی سوریه می‌شود

یک نماینده مجلس گفت: ما تلاش داریم هیات پارلمانی به همراه کمک‌های ارسالی برای زلزله‌زدگان به زودی راهی سوریه شود.

هیاتی پارلمانی به همراه کمک‌های ارسالی راهی سوریه می‌شود
کد خبر: 597220
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۱۸:۵۰:۰۶

عباس گلرو، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن ابراز همدردی با خانواده کشته شدگان و آسیب دیدگان زلزله شدید اخیر در سوریه اظهار کرد: از طرف مجلس شورای اسلامی، ریاست مجلس و به ویژه گروه دوستی پارلمانی دو کشور در اینجا برای تقدیم تسلیت در پی زلزله اخیر حاضر شدم. ما به رییس جمهور و مردم، دولت و پارلمان این کشور تسلیت می گویم و آمادگی خود را برای ارسال کمک به این کشور اعلام می کنیم.

به گزارش ایسنا، وی گفت: همان طور که دو کشور در شرایط سخت کنار هم بودند امروز هم در پی این زلزله میدان دیگری برای همکاری باز شده است.

گلرو ادامه داد: در هفته گذشته محموله های کمک به مناطق زلزله زده ارسال شده است و رایزنی‌هایی را در چارچوب وظایف مجلس با بخش های مختلف هلال احمر، سپاه قدس پاسداران و دولت و غیره داشتیم تا امکانات را برای ارسال کمک بسیج کنیم. 

این نماینده مجلس تصریح کرد: ما تلاش داریم هیات پارلمانی به همراه کمک های ارسالی برای زلزله زدگان به زودی راهی سوریه شود.

وی‌ گفت: در این حادثه سیاست دوگانه آمریکایی ها را دیدیم؛ الان که مردم دچار خسارت شدند آنها و جامعه جهانی ساکت هستند. امیدواریم نهادهای بین المللی کمک کنند تا مردم سوریه از این وضعیت به ویژه در برودت سرما نجات یابند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها