کد خبر: 596183
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ۲۰:۴۵:۱۳
| |

پوتین:

بعد از خروج آمریکا تهدید تروریستی در افغانستان تشدید شده است

​رئیس جمهور روسیه امروز در نشستی با نمایندگان امنیتی برخی کشورها اعلام کرد: تهدید تروریستی در افغانستان بعد از خروج نیروهای آمریکایی از این کشور تشدید شده است.

بعد از خروج آمریکا تهدید تروریستی در افغانستان تشدید شده است
کد خبر: 596183
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ۲۰:۴۵:۱۳

«ولادیمیر پوتین» امروز چهارشنبه در نشستی با نمایندگان امنیتی تعدادی از کشورها در خصوص موضوع افغانستان گفت: تهدید تروریستی پس از خروج آمریکا از افغانستان تشدید شده است.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه در این نشست ادامه داد: ۴ میلیون نفر در افغانستان به کمک های بشردوستانه نیاز فوری دارند. تماس با رهبری افغانستان در کابل برقرار شده است، برنامه های خوبی برای پروژه های اقتصادی وجود دارد.

شبکه تلویزیونی راشا تودی هم در این خصوص به نقل از «ولادیمیر پوتین» خبر داد: روسیه نگران است که کشورهای غیرمنطقه ای از وضعیت افغانستان برای ایجاد پایگاه های نظامی استفاده کنند. از زمانی که آمریکا افغانستان را رها کرد، تهدید تروریستی در داخل آن کشور تشدید شد. کشت مواد مخدر در افغانستان و فعالیت های مربوط به قاچاق مواد مخدر در حال افزایش است. وضعیت در افغانستان در حال بهتر شدن نیست. حضور القاعده در افغانستان نیز افزایش یافته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها