کد خبر: 595591
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ۱۱:۴۶:۱۶
| |

سخنگوی وزارت خارجه:

توضیحات کره‌جنوبی درخصوص اظهارات رئیس‌جمهورشان در امارات قانع‌کننده نبود

سخنگوی وزارت خارجه در خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور کره جنوبی در امارات گفت: خواستار توضیح قانع‌کننده از این دولت شدیم و متاسفانه توضیحات طرف کره‌ای تا این مرحله قانع‌کننده نبوده است.

توضیحات کره‌جنوبی درخصوص اظهارات رئیس‌جمهورشان در امارات قانع‌کننده نبود
کد خبر: 595591
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ۱۱:۴۶:۱۶

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در رابطه با روند دریافت مطالبات جمهوری اسلامی ایران از کره جنوبی گفت: روند پیگیری دریافت این مطالبات از نظر حقوقی در حال پیگیری است و دولت متناسب با شرایط و منطبق با منافع خود اقدامات مقتضی را در زمان‌های مناسب خواهد داشت. بنابراین ما امیدواریم که تلاش‌های جاری به نتیجه لازم و منتهی به نتیجه شود و دولت کره به تعهد خود عمل کند.

به گزارش ایلنا، سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اشاره به اظهارات اخیر رییس‌جمهور کره در سفر به امارات ابراز داشت: در بحث ارتباط میان جمهوری اسلامی ایران و کره یک اتفاق دیگر هم داشتیم و آن هم صحبت‌هایی بود که از سوی رییس جمهور کره در جریان سفر به امارات انجام شد. ما در این زمینه خواستار توضیح قانع‌کننده دولت کره جنوبی شدیم و متاسفانه توضیحات طرف کره‌ای تا این مرحله قانع‌کننده نبوده و چنانچه توضیح اقناعی دریافت نکنیم این موضع را موضع دولت کره تلقی خواهیم کرد و این می‌تواند بر مناسبات میان دو کشور اثرگذار باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها