توافق انصارالله و عربستان برای تمدید آتش‌بس در یمن

دولت نجات ملی یمن وابسته به انصارالله اعلام کرد، در مذاکرات با عربستان که با میانجیگری عمان و سازمان ملل در حال انجام است، پیرامون تمدید آتش‌بس سازمان ملل که اوایل ماه اکتبر ۲۰۲۲ میلادی منقضی شده بود، توافق شد.

کد خبر: 595245
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۵ ۱۶:۵۲:۳۸

دولت وابسته به انصارالله اعلام کرد، در مذاکرات با عربستان که با میانجیگری عمان و سازمان ملل در حال انجام است، پیرامون تمدید آتش‌بس سازمان ملل که اوایل ماه اکتبر ۲۰۲۲ میلادی منقضی شده بود، توافق شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عبدالعزیز البکیر، وزیر مشاور دولت نجات ملی یمن در صنعا در توییتی نوشت: در مذاکرات یمن و عربستان با میانجیگری عمان و سازمان ملل توافقاتی صورت گرفت و درخواست‌های صنعا از جمله پرداخت حقوق و تمدید آتش‌بس پذیرفته شد.

وی در ادامه نوشت: نتیجه طی روزهای آینده اعلام خواهد شد تا پاسخ قانع کننده‌ای به کسانی باشد که مردم ما را به دلیل انتظار برای دریافت حقوق مسخره می‌کنند.
 

انصارالله اوایل اکتبر سال گذشته میلادی اعلام کرد که مذاکرات برای تمدید آتش‌بس با توجه به شرط این جنبش مبنی بر پرداخت حقوق کارکنان دولتی از محل درآمدهای نفت و گاز استان‌های تحت کنترل دولت مورد تایید سازمان ملل یمن، به بن بست رسیده است.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها