کد خبر: 594860
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ۱۸:۰۶:۵۷
| |

اف‌بی‌آی خانه جو بایدن را دوباره تفتیش کرد

​رسانه های آمریکا هم اکنون از آغاز تفتیش منزل مسکونی «جو بایدن» در ایالت دلاور توسط مأموران «اِف‌بی‌آی» خبر دادند.

اف‌بی‌آی خانه جو بایدن را دوباره تفتیش کرد
کد خبر: 594860
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ۱۸:۰۶:۵۷

شبکه تلویزیونی سی بی اِس هم اکنون با انتشار خبری فوری از تفتیش دوباره منزل مسکونی «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا در ایالت دلاور خبر داد.

به گزارش مهر، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی سی بی اِس گزارش داد مأموران اف‌‌بی‌‌آی به عنوان بخشی از تحقیقات مربوط به اسناد طبقه‌ بندی‌شده، در حال انجام بازرسی از خانه رئیس جمهور بایدن در «ریهوبوت» (Rehoboth) واقع در ایالت دلاور هستند.

به گزارش اسپوتنیک، یکی از وکلای «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا در این باره گفت: اف‌ بی‌ آی در حال انجام جستجوی برنامه‌ ریزی‌ شده ای از خانه بایدن پس از یافتن اسناد طبقه‌ بندی شده در مکان‌ های دیگر است.

۸ بهمن ماه بود که پلیس فدرال آمریکا در جریان تفتیش خانه جو بایدن، رئیس جمهور این کشور به عنوان بخشی از تحقیقات مرتبط با کشف اسناد طبقه‌ بندی‌شده، دفترچه یادداشت بایدن در دوران فعالیت وی به عنوان معاون باراک اوباما، رئیس جمهور وقت آمریکا را هم ضبط کرد.

اگرچه این دفترچه یادداشت جزو اسناد طبقه‌ بندی‌شده نیست اما به این دلیل ضبط شد که این دفترچه حاوی مطالبی درباره فعالیت‌ های دولتی بایدن در دوران ریاست جمهوری اوباما از جمله جزئیات تماس‌ های دیپلماتیک وی بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها