کد خبر: 593065
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

تصویب بسته جدید تحریمی اتحادیه اروپا علیه ایران

ریاست دوره‌ای شورای امور خارجی اتحادیه اروپا از موافقت وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه با تصویب بسته جدیدی از تحریم های علیه ایران خبر می دهد.

تصویب بسته جدید تحریمی اتحادیه اروپا علیه ایران
کد خبر: 593065
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۵:۰۰:۰۰

 

نمایندگی سوئد در اتحادیه اروپا بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر، اعلام کرد که وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه، برای تصویب بسته جدیدی از تحریم های علیه ایران به توافق رسیدند.

به گزارش شفقنا به نقل از خبرگزاری رویترز، نمایندگی سوئد در اتحادیه اروپا که ریاست دوره ای شورای امور خارجی اتحادیه را بر عهده دارد، در پیام توییتری خود در این باره نوشت: وزرا بسته جدیدی از تحریم های علیه ایران را تصویب کردند که عوامل سرکوب را هدف قرار می دهد؛ اتحادیه اروپا استفاده بی رحمانه و نامتناسب از زور توسط مقامات ایرانی علیه معترضان مسالمت آمیز را به شدت محکوم می کند.

هر چند در پیام ریاست دوره ای شورای امور خارجی اتحادیه اروپا جزئیات بیشتری در این باره ارائه نشده با این حال رویترز هفته گذشته به نقل از برخی منابع گزارش داده بود که وزرای امور خارجه اتحادیه در نشست امروز خود، 37 فرد را به تحریم های علیه ایران اضافه خواهند کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها