کد خبر: 591919
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۱۹:۵۹:۲۷
| |

نتانیاهو:

همه تلاش خود را برای بازگرداندن اسرای خود از غزه می‌کنیم

​دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو «تمام تلاش خود را برای بازگرداندن زندانیان و مفقودان خود از غزه به کار می‌گیرد».

همه تلاش خود را برای بازگرداندن اسرای خود از غزه می‌کنیم
کد خبر: 591919
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۱۹:۵۹:۲۷

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در توضیح ویدئویی که روز دوشنبه توسط گردان‌های القسام منتشر شد و در آن پیامی ویدئویی از افرها منگیستو سرباز اسیر اسرائیلی خود نشان داد که در آن از اسرائیل خواست که او را آزاد کند، اعلام کرد که انتشار ویدئوی منگیستو حقه‌ای است که احتمال دستیابی به توافق بر سر تبادل اسرا را به تاخیر می‌اندازد.

به گزارش ایسنا، این در حالی است که گردان های القسام پیام تصویری "منگستو" سرباز اسیر اسرائیلی در غزه را منتشر کرد تا کذب ادعاهای آویو کوخاوی رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی و دروغگویی‌های او و دولت پیشین به اسرائیلی‌ها در مورد نظامیان اسیر اسرائیلی در غزه و دستاوردهای دروغین آنان را ثابت کند.

منگستو در بخشی از این فایل ویدیویی می‌گوید: من و دوستانم پس از این همه سال تحمل درد و رنج تا کی باید اینجا در اسارت بمانیم؟! دولت اسرائیل و اسرائیلی‌ها در مورد  سرنوشت ما چه موضعی اتخاذ کرده‌اند؟

گردان‌های القسام اعلام کردند که رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی باید خود را برای ادامه راه کوخاوی و متحمل شدن شکست‌های بیشتر آماده کند.

خانواده افرها منگستو سرباز اسیر اسرائیلی نزد گردان‌های قسام در واکنش به انتشار فایلی تصویری از او تاکید کرد که انتشار این ویدیو دلیلی بر زنده بودن اوست و دولت باید سریعا به دنبال بازگرداندن او باشد، ظاهرا او در شرایطی خوبی قرار دارد و از او مراقبت شده است. هیچ دلیلی ندارد که بیش از این در اسارت بماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها