کد خبر: 589893
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۵:۳۱:۵۳
| |

نتانیاهو:

برنامه ما مقابله با بلندپروازی‌های هسته‌ای ایران است

​نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی امروز در جمع اعضای کابینه‌اش مدعی شد: هنوز امکان بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران از سوی قدرت‌های غربی وجود دارد و برخلاف رویکرد «پشت پرده‌ای» دولت قبلی، او قصد دارد اقداماتی علنی را در این زمینه در پیش بگیرد.

برنامه ما مقابله با بلندپروازی‌های هسته‌ای ایران است
کد خبر: 589893
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۵:۳۱:۵۳

روزنامه تایمز آو اسراییل نوشت، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی در جمع اعضای کابینه‌اش ادعا کرد که برنامه‌اش برای آینده «مقابله با بلندپروازی‌های هسته‌ای ایران» خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نوشته این روزنامه، نتانیاهو گفت همچنین ادامه داد که هنوز امکان بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران از سوی قدرت‌های غربی وجود دارد و برخلاف رویکرد «پشت پرده‌ای» دولت قبلی، او قصد دارد اقداماتی علنی را در این زمینه در پیش بگیرد.

تایمز آو اسراییل ادامه این گزارش نوشت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در صحبت‌های خود علیه ایران، گفت: دولت ما متفاوت است و عملکرد آن نیز متفاوت خواهد بود. ما در عرصه بین‌المللی، آشکارا و از موضع قدرت علیه بازگشت به توافق هسته‌ای [برجام] فعالیت خواهیم کرد، فقط پشت درهای بسته با رهبران[جهان] صحبت نخواهیم کرد، بلکه در حیطه افکار عمومی، سرسختانه و آشکارا عمل خواهیم کرد. افکار عمومی در حال حاضر از خطرات واقعی ناشی از ایران که شهروندان بی‌گناه را در داخل و خارج از ایران می‌کشد، آگاه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها