کد خبر: 591272
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۲ ۱۸:۴۰:۰۹
| |

یک مقام انگلیسی مدعی شد:

برای اقدام علیه سپاه پاسداران تصمیم نهایی را نگرفته‌ایم

یک مقام وزارت خارجه انگلیس مدعی شد که این کشور هنوز به تصمیمی درباره قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های اصطلاحا تروریستی نرسیده است.

برای اقدام علیه سپاه پاسداران تصمیم نهایی را نگرفته‌ایم
کد خبر: 591272
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۲ ۱۸:۴۰:۰۹

یک مقام وزارت خارجه انگلیس گفت این کشور هنوز تصمیمی درباره قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های اصطلاحا تروریستی نگرفته است.

به گزارش فارس، این مقام ارشد انگلیسی امروز گفت: لندن هنوز به تصمیمی برای اقدام جهت قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های اصطلاحاً تروریستی آن کشور نگرفته است.

لئو داچتری، از مشاوران وزارت خارجه انگلیس امروز پنجشنبه در جلسه‌ای در پارلمان این کشور گفت بریتانیا فعالانه موضوع قرار دادن سپاه پاسداران ایران در فهرست این سازمان‌ها را بررسی می‌کند اما هنوز به تصمیم نهایی در این خصوص نرسیده است.

وی در جریان جلسه‌ای در پارلمان برای بحث در خصوص اوضاع فعلی در ایران در واکنش به درخواست‌های گروهی از نمایندگان برای اقدام علیه سپاه گفت: درست نیست من درباره نتیجه بررسی‌های فعلی دولت در خصوص این موضوع به گمانه‌زنی بپردازم.

او در ادامه اضافه کرد: اما می‌توانم بگویم که دولت این درخواست‌ها که از سراسر مجلس مطرح می‌شوند و اتحاد موجود درخواست‌های مطرح‌شده از سوی همه طرف‌ها را در نظر خواهد گرفت و این چیزی است که ما به صورت بسیار جدی به آن توجه داریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها