کد خبر: 590750
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۹:۱۵:۴۴
| |

روزنامه کیهان مدعی شد؛ اروپا تا چند سال دیگر به سرزمین‌های اسلامی برمی‌گردد و کاخ الیزه و باکینگهام موزه عبرت می‌شوند!

روزنامه کیهان نوشت: تفکری که تا چند سال دیگر اروپا را دوباره به سرزمین‌های اسلامی برمی گرداند و کاخ باکینگهام و الیزه را مثل موزه 18 هزار جمجمه‌ای پاریس و کلوسئوم، مایه عبرت می‌کند با کاریکاتور نشریه دلقک شارلی ابدو خَش برمی‌دارد؟

روزنامه کیهان مدعی شد؛ اروپا تا چند سال دیگر به سرزمین‌های اسلامی برمی‌گردد و کاخ الیزه و باکینگهام موزه عبرت می‌شوند!
کد خبر: 590750
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۹:۱۵:۴۴

روزنامه کیهان در یادداشتی ضمن اعتراف به فروش پهپادهای ایرانی به  روسیه، به انتقاد از نشریه شارلی ابدو به دلیل انتشار کاریکاتور آیت‌الله خامنه‌ای پرداخت و مدعی شد اروپا تا چند سال دیگر به سرزمین‌های اسلامی برمی‌گردد!

به گزارش کیهان، اگر از صحت و سقم ادعای آمریکا در فروش پهپاد فرامدرن ایران به روسیه بگذریم، به شیرینی این اعتراف بزرگ می‌رسیم که کدخدای جهان، مدعی است ایران، در زمینه نظامی و تولید و تجاری ‌سازی تسلیحات فرامدرن ابرقدرت شده و توانسته در دعوای دوابرقدرت، به یکی از آنها سلاحی بفروشد که دیگری از مقابله با آن ناتوان است و توازن نظامی آنها به هم خورده است. اینکه ایران، آقایی آسمان را از آمریکا گرفته و به پرچم مقدس خود سپرده و او را از منطقه اخراج کرده، از اقتدار ماست یا آنها؟

این روزنامه  در ادامه نوشته است: تفکری که تا چند سال دیگر اروپا را دوباره به سرزمین‌های اسلامی برمی گرداند و کاخ باکینگهام و الیزه را مثل موزه 18 هزار جمجمه‌ای پاریس و کلوسئوم، مایه عبرت می‌کند با کاریکاتور نشریه دلقک شارلی ابدو خَش برمی‌دارد؟ اینکه ماکرون بی‌عرضه است و پادشاه انگلیس دکمه‌هایش را جابه جا می‌بندد و بایدن دچار بی‌اختیاری شده و در فروشگاه‌های آلمان هیزم هم کمیاب شده و حیثیت غرب در تأمین غذا و انرژی بر باد رفته، چه ارتباطی به مقدسات ما دارد؟ اینکه چند سال است مردم و جلیقه زردها ماکرون را لعنت می‌کنند، چه ارتباطی به مقدسات ما دارد؟ 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها