کد خبر: 589560
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۱۷:۱۰:۳۱
| |

روایتی از کتاب جدیدکریس ویپل، نویسنده و مفسر سیاسی آمریکایی

وقتی دونالد ترامپ، جو بایدن را عصبانی کرد

کتاب در دست چاپ کریس ویپل تحت عنوان «نبرد زندگی او: داخل کاخ سفید جو بایدن» نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور فعلی آمریکا از زیر سوال بردن دونالد ترامپ پا پس نخواهد کشید.

وقتی دونالد ترامپ، جو بایدن را عصبانی کرد
کد خبر: 589560
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۱۷:۱۰:۳۱

کریس ویپل، نویسنده و مفسر سیاسی آمریکایی کتابی در دست چاپ دارد که نشان می‌دهد، میراث باقی‌مانده دونالد ترامپ در کاخ سفید از جمله یک شبیه‌ساز گلف ۵۰ هزار دلاری و یک صفحه نمایش بزرگ، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده را عصبانی کرده است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، کتاب در دست چاپ کریس ویپل تحت عنوان «نبرد زندگی او: داخل کاخ‌سفید جو بایدن» نشان می‌دهد که جو بایدن از زیر سوال بردن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا پا پس نخواهد کشید و گویا این موضوع صرفا به سیاست‌های ترامپ مربوط نمی‌شود.

دونالد ترامپ پیش از آنکه کاخ سفید را ترک کند، در سال ۲۰۱۹ یک شبیه‌ساز گلف را در این کاخ نصب و خودش پول آن را پرداخت کرد. این دستگاه شبیه‌ساز به او این امکان را می‌داد تا در مواقعی که نمی‌توانست به عمارت مارالاگو فلوریدا برود، به صورت مجازی از کاخ سفید در هر زمین گلفی از جهان که بخواهد، تنها با پرتاب توپ به سمت ویدئو نمایشگر، گلف بازی کند.

طبق کتاب ویپل، جو بایدن احتمالا هرگز از این شبیه‌ساز استفاده نکرده است زیرا او "هیچ علاقه‌ای" به استفاده کردن از هر آن‌چیزی که ترامپ وارد کاخ سفید کرده، ندارد.

این کتاب کریس ویپل همچنین به تصمیم بایدن مبنی بر خروج آمریکا از افغانستان و پیامدهای آن می‌پردازد. در این خصوص، جن ساکی، سخنگوی سابق کاخ سفید در این کتاب ویپل به مسئله خروج آمریکا از افغانستان و کشته شدن ۱۳ تن از نظامیان آمریکا طی حمله تروریستی در خارج از فرودگاه کابل اشاره کرده است. وی به نویسنده گفت: «طی چند روز پس از حادثه، بایدن ناراحتی عمیق و سردرگمی را تجربه کرد.»

اظهارات چندین تن از مقامات دولتی در این کتاب ثبت شده است؛ کتابی که قرار است در تاریخ ۱۷ ژانویه منتشر شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها