کد خبر: 588803
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۵ ۰۵:۲۰:۰۰
| |

خط و نشان پوتین برای بایدن/ عددی نیستید

پوتین گفت صد در صد اطمینان دارد روسیه می‌تواند سامانه‌های پدافند هوایی «پاتریوت» را در صورتی که آمریکا به اوکراین تحویل دهد، نابود کند.

خط و نشان پوتین برای بایدن/ عددی نیستید
کد خبر: 588803
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۵ ۰۵:۲۰:۰۰

رئیس‌جمهور روسیه درباره تصمیم واشنگتن برای ارسال سامانه‌های موشکی پاتریوت به اوکراین، گفت صد در صد اطمینان دارد روسیه موشک‌های پاتریوت آمریکا در اوکراین را نابود خواهد کرد.

به گزارش فارس، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در مصاحبه با تلویوزیون دولتی در خصوص درگیری‌ها در اوکراین گفت مسکو آماده مذاکره با همه طرف‌های درگیر در جنگ اوکراین است. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، وی اظهار داشت: معتقدم در مسیر درست عمل می‌کنیم، از منافع ملی خود دفاع می‌کنیم، منافع شهروندانمان، مردممان. و انتخاب دیگری جز حفاظت از شهروندان خود نداریم.

پوتین سپس در واکنش به تصمیم آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین، گفت صد در صد اطمینان دارد روسیه می‌تواند سامانه‌های پدافند هوایی «پاتریوت» را در صورتی که آمریکا به اوکراین تحویل دهد، نابود کند.

پوتین پیش‌تر هم ضمن هشدار به آمریکا درباره تحویل سامانه پاتریوت به اوکراین گفت این سامانه‌ها به اندازه اس-۳۰۰ اثربخش نیستند. وی گفت سامانه‌های پدافند هوایی پاتریوت که آمریکا در اختیار اوکراین قرار می‌دهد سامانه‌های قدیمی‌ هستند که روسیه قادر است با آن‌ها مقابله کند.

 


 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها