پوتین می‌خواهد به ونزوئلا و آرژانتین فرار کند؟!

کرملین از بهار در حال توسعه یک طرح پشتیبان بوده است که در صورت شکست جنگ، باید اجرایی شود. فرار پوتین و حلقه داخلی رهبران روسیه به ونزوئلا!

پوتین می‌خواهد به ونزوئلا و آرژانتین فرار کند؟!
کد خبر: 586526
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۰۴:۰۵:۰۰

شبکه ان‌تی‌وی آلمان در خبری ادعا کرد پوتین احتمال دارد به ونزوئلا فرار کند! 

این شبکه در خبر خود نوشت: در پشت پرده، رهبران کرملین شکست روسیه در اوکراین و سقوط پوتین را محتمل می‌دانند. به گفته‌ی شخصی که سابقا نویسنده‌ی سخنرانی‌های پوتین بوده است قدرتمندان روسیه تمهیداتی را برای  پناهندگی به ونزوئلا درنظر گرفته اند.

در حالی که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه از زمان حمله به اوکراین به طور علنی از پیروزی مطمئن بوده است، افراد معتمد احتمالاً در حال کار بر روی طرحی برای فرار در صورت شکست هستند. این را یک سخنران سابق رئیس کرملین در کانال تلگرامی خود به نقل از مجله نیوزویک فاش کرد.

عباس گالیاموف، اطلاع داد که کرملین از بهار در حال توسعه یک طرح پشتیبان بوده است که در صورت شکست جنگ، باید اجرایی شود. فرار پوتین و حلقه داخلی رهبران روسیه به ونزوئلا!

بر اساس این گزارش، گالیاموف نوشت: "من معمولا داستان های درونی را بازگو نمی کنم، اما امروز استثنا قائل می شوم. اول اینکه به منبع خیلی اعتماد دارم و دوم اینکه اطلاعات بسیار آبدار هستند." این پروژه به طور غیررسمی «کشتی نوح» نام دارد. گفته می شود در حال حاضر آرژانتین و ونزوئلا جزو گزینه های اصلی برای فرار پوتین هستند، اما چین نیز در مراحل اولیه مذاکرات مورد توجه قرار گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها