کاپلو:

رونالدو به خاطر غرور هیچ پیشنهادی ندارد

​سرمربی سابق تیم ملی فوتبال انگلیس و رئال مادرید به انتقاد از کریستیانو رونالدو پرداخت و او را بازیکنی بسیار مغرور دانست.

رونالدو به خاطر غرور هیچ پیشنهادی ندارد
کد خبر: 588650
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ۱۹:۳۹:۴۰

کریستیانو رونالدو به خاطر سخنان تندی که علیه تن هاخ و باشگاه منچستریونایتد بر زبان آورد، از این باشگاه جدا و قرارداد آن فسخ شد. ستاره فوتبال جهان حالا منتظر است تا یک تیم اروپایی به او پیشنهاد بازی بدهد تا در تیم جدیدی به بازی خود ادامه دهد اما جز از تیمهای حوزه خلیج فارس پیشنهاد دیگری ندارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از کوریره دلو اسپورت، رونالدو هنوز تیم بعدی خود را انتخاب نکرده است هر چند که خبرهای زیادی درباره توافق او با النصر عربستان به گوش می‌رسد.

فابیو کاپلو سرمربی سابق رئال مادرید و تیم ملی فوتبال انگلیس به انتقاد از رونالدو پرداخت و درباره این بازیکن گفت: در توانایی‌های رونالدو به عنوان بازیکن هیچ شکی وجود ندارد اما او بازیکنی مغرور است و رفتارهای که انجام می‌دهد شرم آور است. او خود را به تیم‌های بزرگ عرضه می‌کند اما هیچ مشتری ندارد. رونالدو گاهی اوقات باری بر روی دوش تیم خود می‌شود.

او درباره این سوال که آیا مسی با قهرمانی در جام جهانی به سطح مارادونا رسید، گفت: مسی قبل از جام جهانی هم در سطح مارادونا بود. او به همراه پله و مارادونا در یک سطح هستند و دست به کارهایی زده‌اند که دیگران از انجام آن عاجز هستند.

کاپلو در پایان از رفتارهای دروازه‌بان تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از قهرمانی در جام جهانی انتقاد و اعلام کرد که چنین رفتارهای را نمی پسندد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها