سیمن: آرسنال باید رونالدو را بخرد

کاپیتان سابق آرسنال به سران این باشگاه توصیه کرد که کریستیانو رونالدو را جذب کنند.

سیمن: آرسنال باید رونالدو را بخرد
کد خبر: 584019
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۰:۰۳:۵۹

سرانجام کریستیانو رونالدو همچنان که پیش‌بینی می‌شد بعد از صحبت‌های تندی که علیه باشگاه منچستر یونایتد و سرمربی هلندی این تیم بر زبان آورد از تیم جدا شد.

به گزارش ایسنا، باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرد که قرارداد این بازیکن پرتغالی را فسخ کرده است تا او در شرایط کنونی بازیکن آزاد باشد.

گمانه زنی درباره تیم بعدی رونالدو زیاد است و حتی از آرسنال هم به عنوان یکی از مشتریان این بازیکن سخن به میان می آید.

دیوید سیمن سنگربان سابق آرسنال نه تنها به حمایت از حضور رونالدو در این تیم پرداخت بلکه او را گزینه ای ایده‌آل هم می داند. سیمن گفت: من برای رونالدو دست می‌زنم چرا که براین باور هستم حقیقت را بر زبان آورد. بسیاری از چیزهای که او درباره منچستر یونایتد بر زبان آورد برای ما بیگانه نیست و پیش از این هم چنین چیزهای را شنیده بودیم. بسیاری از بازیکنان باتجربه دیگر هم از سرمربی تیم و امکانات باشگاه انتقاد کرده بودند.

او ادامه داد: این مسئله من را شوکه کرد و نباید اتفاق می افتاد. رونالدو در بیشتر نقاط جهان به میدان رفته است و نحوه پیشرفت را به خوبی دیده است. او به منچستر یونایتد که عاشق آن بود برگشت اما شگفته زده شد چرا که وضعیت هیچ تغییری نکرده است.

سیمن درباره حضور رونالدو در آرسنال گفت: به نظرم رونالدو هنوز تمام نشده است و می تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای آرسنال باشد.

آرسنال با هدایت آرتتا فصل بسیار خوبی را در لیگ جزیره آغاز کرده است و در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها