کد خبر: 588481
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۰۷:۴۰:۴۳
| |

ادعای گرینفیلد، نماینده آمریکا در سازمان ملل:

استفاده مسکو از پهپادهای ایرانی علیه اوکراین، نفرت‌انگیز است

نماینده آمریکا در سازمان ملل طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «اقدام روسیه به‌عنوان یکی از اعضای دائمی شورای امنیت سازمان ملل، در به‌کارگیری تسلیحات ارسالی از ایران و کره‌شمالی در حمله علیه اوکراین، نفرت‌انگیز است».

استفاده مسکو از پهپادهای ایرانی علیه اوکراین، نفرت‌انگیز است
کد خبر: 588481
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۰۷:۴۰:۴۳

لیندا توماس گرینفیلد، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، برخی ادعاهای تکذیب‌شده در خصوص استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین را تکرار کرده و آن را نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت دانست. 

به گزارش ایلنا، وی که در نشست شورای امنیت صحبت می‌کرد، افزود که روسیه به استفاده از پهپادهای ایرانی علیه غیرنظامیان در اوکراین ادامه می‌دهد.

این مقام آمریکایی در ادامه ادعاهای خود، طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «اقدام روسیه به‌عنوان یکی از اعضای دائمی شورای امنیت سازمان ملل، در به‌کارگیری تسلیحات ارسالی از ایران و کره‌شمالی در حمله علیه اوکراین، نفرت‌انگیز است».

وی همچنین از دبیرخانه سازمان ملل خواست با اعزام تیمی به اوکراین، درباره نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل توسط روسیه و ایران، به‌ویژه با توجه به «استفاده مجدد روسیه از پهپادهای ایرانی علیه زیرساخت‌های اوکراین در ماه دسامبر»، تحقیق کند. 

این در حالی است که ایران بارها ادعا در خصوص ارائه تسلیحات به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را تکذیب کرده است. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • محمدی ارسالی در
    دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱

    1- جایگاه سازمان ملل را عوض کنید
    درجایی بی طرف قرار بگیرد تا تحریمی صورت نگیرد

    2- آزانس اتمی اگر توانست و اسرائیل اگر اجازه ورود به آژانس داد ، بعد به کشور های دیگر سرک بکشد برای بازدید

    3- سفارات آلمان _ انگلیس و فرانسه در ایران بسته شود در برجام این سه کشور همیشه دخالتها میکنند زیرا آمریکا پشت پرده و آنها را هدایت میکنند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها