کد خبر: 588086
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۰۸:۰۲:۰۰
| |

ادعای بنی گانتس، وزیر جنگ اسرائیل:

اکنون زمان مناسبی برای فشار به ایران است/ جامعه بین‌الملل باید مانند ناتو در اوکراین، با ایران نیز رفتار کند

وزیر جنگ اسرائیل در اظهاراتی مدعی شد: اکنون زمان مناسبی برای فشار به ایران است تا به توافق هسته‌ای خوبی با آن دست پیدا کرد؛ [توافقی] که پیشرفت هسته‌ای [ایران] را متوقف می‌کند.

اکنون زمان مناسبی برای فشار به ایران است/ جامعه بین‌الملل باید مانند ناتو در اوکراین، با ایران نیز رفتار کند
کد خبر: 588086
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۰۸:۰۲:۰۰

بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی شامگاه امروز دوشنبه بدون هیچ اشاره‌ای به جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین، مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران، تهدیدی برای جهان و منطقه و سپس برای تل‌آویو است.

به گزارش فارس، شبکه خبری العربیه به نقل از گانتظ گزارش داد، جامعه بین‌الملل باید همان گونه که ناتو در اوکراین رفتار می‌کند، به همان شکل با ایران نیز رفتار کند.

وی با این ادعا که باید پیش از رسیدن ایران به بمب اتمی، اقدامات نظامی و اطلاعاتی علیه تهران را افزایش داد، مدعی شد: باید قدرت و نمایش قدرت را در برخورد با ایران، با هم جمع کنیم.

روزنامه معاریو هم به نقل از این مسئول صهیونیست گزارش داد: اکنون زمان مناسبی برای فشار به ایران است تا به توافق هسته‌ای خوبی با آن دست پیدا کرد؛ [توافقی] که پیشرفت هسته‌ای [ایران] را متوقف می‌کند.

گانتز در ادامه ادعاهای خود اضافه کرد: «ستیزه‌جویی ایران همچنان تهدید بزرگی برای منطقه و دنیا است. ما این را در دخالت ایران در جنگ اوکراین هم می‌بینیم. این را در پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران می‌بینیم که به تازگی شورای حکام [اژانس اتمی] هم بر آن صحه گذاشته است.

وی در پایان ادعا کرد: همین روند را در حمایت ایران از نائبان تروریستی‌اش در سوریه، لبنان و غزه هم می‌بینیم. همین هفته، یک پهپاد ایرانی به یک کشتی غیرنظامی حمله کرد. متوقف کردن گسترش نفوذ و بلندپروازی‌های ایران حیاتی است. این چیزی است که اسرائیل، از طریق برخی از فعالیت‌های خود زیر چتر سنت‌کام قصد دستیابی به آن را دارد و ما همچنان علیه هر گونه تلاش برای ایجاد ترور در مرزهایمان اقدام خواهیم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها