کد خبر: 571489
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ۰۸:۰۵:۰۳
| |

ادعای رئیس رژیم اسرائیل:

ایران دائماً برای بی‌ثبات کردن منطقه و جهان تلاش می‌کند

دولت سوئیس قاطعانه با برنامه هسته‌ای ایران مخالفت کند

رئیس رژیم اسرائیل پس از دیدار با رئیس کنفدراسیون سوئیس در شهر برن مدعی شد: ایران به عنوان کشوری که برای سرنگونی اسرائیل سوگند خورده است، دائماً برای بی‌ثبات کردن منطقه و جهان تلاش می‌کند.

ایران دائماً برای بی‌ثبات کردن منطقه و جهان تلاش می‌کند
کد خبر: 571489
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ۰۸:۰۵:۰۳

اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی طی کنفرانسی مطبوعاتی پس از دیدار با ایگنازیو کاسیس، رئیس کنفدراسیون سوئیس در شهر برن از دولت این کشور خواست تا مخالفت خود را با برنامه هسته‌ای ایران اعلام کند.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی،  اسحاق هرتزوگ با با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌ها درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، ادعا کرد که این رویکردها منجر به تهدید صلح و آرامش می شود.

وی در ادامه ادعاهای خود اضافه کرد: «از همه کشورها و به ویژه دولت سوئیس می‌خواهم که قاطعانه با برنامه هسته‌ای ایران مخالفت کند. ایران به عنوان کشوری که برای سرنگونی اسرائیل سوگند خورده است، دائماً برای بی‌ثبات کردن منطقه و جهان تلاش می‌کند».

رئیس رژیم صهیونیستی ادامه داد: «نباید به نگرش ایران با سکوت پاسخ داد و فعالیت‌های این کشور بدون مجازات باقی بماند. نباید چنین دولتی نیروی هسته‌ای داشته باشد. من از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌خواهم که به تحقیقات از ایران ادامه دهد».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها