کد خبر: 585653
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۳ ۰۹:۲۸:۱۵
| |

حملات توپخانه‌ای ترکیه به مواضع «قسد»؛ یکی از فرماندهان متحد آمریکا کشته شد

همزمان با تداوم حملات توپخانه‌ای نیروهای ترکیه به مواضع نیروهای سوریه دموکراتیک «قسد» در حومه رقه، در جریان حملات پهپادی ترکیه یکی از فرماندهان نیروهای قسد متحد آمریکا در استان حسکه در شمال شرقی سوریه کشته شد.

حملات توپخانه‌ای ترکیه به مواضع «قسد»؛ یکی از فرماندهان متحد آمریکا کشته شد
کد خبر: 585653
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۳ ۰۹:۲۸:۱۵

همزمان با تداوم حملات توپخانه‌ای نیروهای ترکیه به مواضع نیروهای سوریه دموکراتیک "قسد" در حومه رقه، در جریان حملات پهپادی ترکیه یکی از فرماندهان نیروهای قسد متحد آمریکا در استان حسکه در شمال شرقی سوریه کشته شد.

به گزارش ایسنا، خبرنگار خبرگزاری اسپوتنیک در شرق سوریه به نقل از منابع محلی در استان حسکه گفت، پهپادهای ترکیه یک خودروی نظامی حامل یکی از فرماندهان نیروهای سوریه دموکراتیک و همراه وی را در روستای "سنجق شیخ" واقع در مسیر عامودا- حسکه هدف قرار دادند که به کشته شدن این فرمانده و همراه وی منجر شد.

همزمان ارتش ترکیه به حملات سنگین توپخانه‌ای خود علیه پایگاه‌های قسد و منازل غیرنظامی در روستاهای شهر استراتژیک عین عیسی در شمال رقه ادامه می‌دهد.

در همین راستا، منابع محلی گفتند، روستاهای صیدا و الخالدیه و جاده بین‌المللی (M4) در حومه عین عیسی هدف حملات شدید ارتش ترکیه قرار گرفته است.

این منابع اشاره کردند که ترکیه یک روستای جدید و اردوگاه عین عیسی را با تانک هدف قرار داده و اطلاعاتی از تلفات انسانی میان نیروهای قسد و خسارات مادی به اموال غیرنظامیان وجود دارد.

در حومه حسکه نیز ارتش ترکیه و گروه‌های "الترکمانیه" متحد این کشور روستاهایی را در حومه شهرک تل تمر واقع در شمال غربی حسکه با سلاح‌های سنگین مورد هدف قرار دادند.

روستاها و شهرک‌های حومه استان‌های الحسکه و الرقه در امتداد مرز سوریه و ترکیه محل حملات شدید ارتش ترکیه هستند که مواضع نیروهای سوریه دموکراتیک، متحد آمریکا را مورد هدف قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها