کد خبر: 585162
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ۱۵:۱۷:۵۹
| |

وزیر خارجه ترکیه:

حمایت آمریکا از سازمان های تروریستی در سوریه به وضوح قابل مشاهده است

«مولود چاووش اوغلو» گفت: ما خواهان اتخاذ تدابیر و انجام اقدامات مؤثر علیه سازمان‌های تروریستی هستیم که ترکیه را هدف قرار می‌دهند.

حمایت آمریکا از سازمان های تروریستی در سوریه به وضوح قابل مشاهده است
کد خبر: 585162
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ۱۵:۱۷:۵۹

مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه گفت که برخی از متحدان آنکارا باید حمایت از سازمان‌های تروریستی در سوریه را متوقف کنند.

به گزارش مهر، به نقل از آناتولی، وزیر امور خارجه ترکیه امروز چهارشنبه در نشست وزیران امور خارجه سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) روز چهارشنبه در بخارست پایتخت رومانی سخنرانی کرد. مهم ترین بخش های این گفتگو به شرح زیر است:

*حمایت برخی از متحدان ما و در صدر آنها آمریکا از سازمان‌های تروریستی در سوریه به وضوح قابل مشاهده است و ما بر ضرورت توقف این حمایت‌ها تاکید می‌کنیم.

*ما خواهان اتخاذ تدابیر و انجام اقدامات مؤثر علیه سازمان‌های تروریستی هستیم که ترکیه را هدف قرار می‌دهند و دارایی‌های بانکی آنها باید در کشورهایی که حضور دارند، مسدود شود. ما از هر راهی برای مبارزه با سازمان‌های تروریستی ادامه خواهیم داد و منتظر توقف حمایت‌های متحدان خود از این سازمان‌ها هستیم.

*دولت جدید سوئد در مقایسه با برخی از متحدان ما در واکنش به حملات تروریستی در ترکیه اظهارات قوی‌تری ارائه کرد، اما باید شاهد گام‌های ملموس‌تر باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها