کد خبر: 584420
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۶ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

روزنامه کیهان:

غرب برای توافق التماس می‌کند اما با توافق خسارت‌بار باج نمی‌دهیم

روزنامه کیهان نوشت: جمهوری اسلامی دیگر به غرب و غربگرایان با یک توافق خسارت‌بار باج نمی‌دهد.

غرب برای توافق التماس می‌کند اما با توافق خسارت‌بار باج نمی‌دهیم
کد خبر: 584420
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۶ ۰۸:۰۰:۰۰

روزنامه کیهان با ادعای اینکه غرب برای توافق با ایران التماس می‌کند، تاکید کرد جمهوری اسلامی با یک توافق خسارت‌بار باج نمی‌دهد.

به گزارش کیهان، یکی از امیدهای آمریکا و اروپا دستیابی به توافقی با ایران برای مهار بحران‌های‌ داخلی‌شان است. تحریم کردند تا ایران را زمین‌گیر کنند اما اکنون ته چاه تحریم ایستاده‌اند و با زبان تهدید طنابی برای بیرون آمدن طلب می‌کنند. آنها سعی می‌کنند چهره مستأصل‌شان را با زبان تهدید قدرتمند جلوه دهند اما واقعیت همان است که دونالد ترامپ پس از اعلام نامزدی‌اش برای ریاست‌جمهوری 2024 آمریکا گفت: «بایدن برای توافق با ایران التماس می‌کند.»

در ادامه این مطلب آمده است:‌ ابزار تحریم از بُعد اقتصادی برای غرب بی‌اثر شده و صرفا کارایی‌اندکی در جنگ روانی و سیاسی علیه ایران دارد. آنها در ادامه سیاست فشار حداکثری به منظور تحت فشار قرار دادن ایران برای تن دادن به توافق ضعیفی که فقط بحران انرژی غرب را مهار کند، آشوب‌آفرینی و تضعیف داخلی ایران را دنبال می‌کنند... جمهوری اسلامی دیگر به غرب و غربگرایان با یک توافق خسارت‌بار باج نمی‌دهد. بساط اشرار جمع می‌شود و آتش‌بازی چند روزه آنها در ایران هرگز زمستان سخت اروپا را گرم نخواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها