کد خبر: 583850
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ۱۹:۲۰:۱۶
| |

تهدید روزنامه اصولگرا؛ دشمنان دست از پا خطا نکنند که غنی‌سازی ۶۰ درصد را شروع کردیم!

روزنامه جام جم نوشت: دشمنان دیگر نباید دست از پا خطا کنند، چراکه غنی‌سازی ۶۰درصدی در فردو آن هم با ماشین‌های پیشرفته IR۶ آغاز شده است.

تهدید روزنامه اصولگرا؛ دشمنان دست از پا خطا نکنند که غنی‌سازی ۶۰ درصد را شروع کردیم!
کد خبر: 583850
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ۱۹:۲۰:۱۶

در حالی که مقامات عالی کشور بارها اعلام کرده‌اند هدف از غنی‌سازی توسعه فعالیت‌های غیرنظامی است اما روزنامه وابسته به صداوسیما امروز کشورهای غربی را تهدید کرد ایران غنی‌سازی ۶۰درصد را آغاز کرده است پس نباید دست از پا خطا کنند!

جام جم نوشته: این نقطه که امروز ایران بر فراز آن ایستاده، جایی است که دشمنان دیگر نباید دست از پا خطا کنند، چراکه غنی‌سازی ۶۰درصدی در فردو آن هم با ماشین‌های پیشرفته IR۶ آغاز شده است. پذیرش این موضوع آنقدر برای آمریکا سخت بود که آنتونی‌بلینکن، وزیر خارجه دولت بایدن ابتدا به انکار روی آورد و مدعی شد نمی‌تواند گزارش‌ها درباره انجام غنی‌سازی ۶۰درصدی ایران در فردو را تایید کند. درحالی که روز گذشته ایران در واکنش به قطعنامه سیاسی شورای حکام به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از افزایش تولید اورانیوم ۶۰ درصدی در فردو، گازدهی به دو آبشار از سانتریفیوژهای نسل IR۲m و IR۴ و همچنین آماده‌سازی دو آبشار جدید از همین دو نسل برای گازدهی خبر داد که اتفاق مهمی در چرخه صنعت هسته‌ای کشورمان است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها