خط و نشان موشکی اسرائیل برای روسیه/ از ایران موشک بگیرید به اوکراین موشک می‌دهیم!

یک شبکه تلویزیونی اسرائیل مدعی شد تل‌آویو به مسکو هشدار داده که در صورت دریافت موشک‌های بالستیک ایرانی، ممکن است موشک‌های با دقت بالای خود را در اختیار اوکراین قرار دهد.

خط و نشان موشکی اسرائیل برای روسیه/ از ایران موشک بگیرید به اوکراین موشک می‌دهیم!
کد خبر: 583781
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ۰۴:۲۰:۲۲

یک شبکه تلویزیونی اسرائیل مدعی شد که تل‌آویو به مسکو هشدار داده است که در صورت دریافت موشک‌های بالستیک ایرانی، ممکن است موشک‌های با دقت بالای خود را در اختیار اوکراین قرار دهد.

به گزارش یورونیوز، این ادعا در حالی از سوی شبکه تلویزیونی «کان-۱۱» مطرح شده که بنا بر منابع مطلع این شبکه اسرائیلی، تل‌آویو بارها مراتب نگرانی خود را از طریق الکساندر بن زوی، سفیر اسرائیل در مسکو به میخائیل بوگدانوف، قائم‌مقام وزارت خارجه روسیه رسانده است.

بر این اساس، در این گفت وگوها، اسرائیل درباره عواقب دستیابی روسیه به موشک‌های بالستیک ایران هشدار داده است.

کارشناس این برنامه گفت که ایال خولاطا، مشاور امنیت ملی اسرائیل «به روسیه نسبت به این اقدام هشدار داده و گفته است که اگر اشاعه موشک‌های ایرانی پایان نیابد، از آن طرف ممکن است موشک‌های بالستیک با دقت بالا در اوکراین هم ظاهر شوند.»

پیش از این اوکراین در قالب یک درخواست رسمی از اسرائیل تقاضای ارسال سامانه ضدهوایی و ضدموشکی کرده بود که در آن زمان با پاسخ منفی تل‌آویو مواجه شده بود، اما اسرائیل گفته بود در زمینه سامانه‌های هشداری به اوکراین کمک خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • رشدی ارسالی در
    چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱

    عجب صبری خدا دارد :
    زمان جنگ تحمیلی خود این شوروی و اروپا به ما سیم خاردار نفروختند حالا با هم مناقشه دارند که از ایران سلاح نخرند،اقتدار یعنی تکیه بر توان خود داشتند 😁😁😁

  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱

    جالبه ایران با روسیه تو مسیر حرکت میکنن بعد اسرائیل تو روسیه سفیر داره .واقعا پشت پرده قضیه چیه کی به کیه

  • عبدالله ارسالی در
    چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱

    مرگ بر امریقا Death To usa الموت لأمریقا
    مرگ بر اسرائیل מוות לישראל الموت لإسرائیل Death to Israel

  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱

    رژیم نجس صهیونیست یهود یاد نگرفته که با بزرگان چطوری حرف بزند روسیه دوازده هزار موشک اتمی دارد که می تواند با یک بمب خود کل یهود را به دوران پارینه سنگی ببرد . یهود ی های حرامزاده هم پرو رو شده اند هم وقیح و پرهیاهو البته با پشتوانه امریکایی های حرامزاده پر رو شده اند و الا کلا رژیم نجس صهیونیستی به اندازه شهر رباط کریم ایران است ودر صورتیکه فقط ده موشک بالستیک به سرزمینهای اشغالی بخورد حد اقل ۵۰ درصد یهودی های ترسو و بزدل از ترس خود را به دریا می اندازند . چون یهودی ها بشدت ترسو ، بزدل و پرهیاهو هستند .

  • حقگو ارسالی در
    چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱

    چه غلطا... اسراییل سگ کی باشه ؟ روسیه به تنهایی صدتا اسراییل را توی خودش جا میده ، حالا که با ایران هم اعتلاف کرده دیگه هیچی، ارباب اسراییل که امریکاست درحال سقوطه ، اسراییل که هیچی دیگه.

  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱

    عزیزم موشک های ما که ماکت بودن و بچه خر کنی.حالا شلوارتونو پر کردین.پوشک لازمین شما بعد موشک خیبر شکن.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها