کد خبر: 579282
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ۱۱:۰۸:۴۰
| |

ادعای نیویورک تایمز:

تل آویو اطلاعات مربوط به سرنگونی پهپاد‌های ایرانی را به اوکراین می‌دهد

یک نشریه آمریکایی مدعی شد: اسراییل در تلاش برای دادن اطلاعات مربوط به سرنگونی پهپادها به اوکراین است. غرب مدعی است ایران این پهپادها را به روسیه داده است.

تل آویو اطلاعات مربوط به سرنگونی پهپاد‌های ایرانی را به اوکراین می‌دهد
کد خبر: 579282
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ۱۱:۰۸:۴۰

نیویورک تایمز نوشت: اسراییل اطلاعات مربوط به پهپادهایی که گفته می‌شوند ایران به روسیه داده، در اختیار اوکراین قرار داده تا راحت‌تر با آنها مقابله کند.

به گزارش شفقنا، درحالیکه اوکراین رسماً از اسرائیل خواستار تسلیحات شده بود، وزیر جنگ این رژیم به خاطر همکاری‌ با روسیه در سوریه، این درخواست را رد کرد اما گفت اسرائیل سیستم های هشدار اولیه را به اوکراین خواهد داد، اما سلاح های دفاع هوایی را به این کشور ارائه نخواهد کرد.

در همین حال یکی از مشاوران وزارت دفاع اوکراین در اظهارنظری اعلام کرد: این پهپادهای ایرانی که به شهرهای اوکراین حمله می‌کنند ساخته نشده‌اند و برای اوکراین ساخته نشده‌اند. آنها به عنوان یک قابلیت توده ای برای حمله به اسرائیل توسعه داده شدند. آنها از اوکراین به عنوان یک میدان آزمایش، برای دیدن نقاط ضعف، برای تکمیل آنها استفاده می کنند و دیر یا زود از آنها علیه اسرائیل استفاده خواهند کرد.

در همین حال یک مقام اوکراینی که نخواست نامش فاش شود گفته است که اسرائیل اطلاعات مفیدی برای هدف قرار دادن پهپادهای ایرانی ارائه کرده است.

گفتنی است ایران هرگونه کمک به طرف‌های متخاصم در جنگ اوکراین را رد کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • مهدی ارسالی در
    دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱

    اسراعیل درخواب هم نمیتونه ببینه

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها