کد خبر: 582381
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ۱۲:۲۵:۱۰
| |

مایک پنس معاون ترامپ:

ترامپ در شورش ژانویه جان من و خانواده‌ام را به خطر انداخت

معاون ترامپ، می‌گوید رئیس جمهور سابق آمریکا با حرف‌ها و اقداماتش در جریان شورش شش ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی، جان وی و خانواده‌اش و تمام افراد حاضر در کنگره را به خطر انداخت.

ترامپ در شورش ژانویه جان من و خانواده‌ام را به خطر انداخت
کد خبر: 582381
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ۱۲:۲۵:۱۰

مایک پنس معاون ترامپ، می‌گوید رئیس جمهور سابق آمریکا با حرف‌ها و اقداماتش در جریان شورش شش ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی، جان وی و خانواده‌اش و تمام افراد حاضر در کنگره را به خطر انداخت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پولیتیکو، این اظهارات مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان مصاحبه‌اش با شبکه ای‌بی‌سی که بخشی از آن منتشره شده و بخش دیگری قرار است امروز (دوشنبه) منتشر شود، مطرح شد.

مایک پنس هدف انتقادات تند ترامپ در روز شش ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی و پس از آن بود چرا که وی از مسدود کردن روند تایید پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا امتناع کرد.

در آن زمان در اوج ناآرامی‌ها در داخل و خارج از کنگره، ترامپ در توییتی نوشت: مایک پنس آنقدر شجاعت نداشت کاری را که لازم است برای حفاظت از کشورمان و قانون اساسی‌مان انجام شود، انجام دهد.

مایک پنس در این مصاحبه درباره این توییت گفت: این توییت باعث عصبانیت من شد اما برگشتم و به دخترم که نزدیک من ایستاده بود گفتم "نقض قانون شجاعت نمی‌خواهد. این حفظ قانون است که شجاعت می‌خواهد".

پنس که کتاب خاطراتش تحت عنوان "سوگند به خدا" در این هفته منتشر می‌شود، افزود: اظهارات ترامپ خیلی بی‌ملاحظه بودند. کاملا مشخص بود که ترامپ قصد داشت بخشی از این جنجال و مشکل باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها