«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

اسرائیل قصدی برای توقف حملات خود به سوریه ندارد

با وجود تغییر و تحولات مواضع و نوع تعامل روسیه و اسرائیل، دست تل‌آویو همچنان در انجام حملات مورد نظر خود در سوریه باز است.

اسرائیل قصدی برای توقف حملات خود به سوریه ندارد
کد خبر: 578942
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۴ ۱۱:۳۰:۰۰

با وجود تغییر و تحولات مواضع و نوع تعامل روسیه و اسرائیل، دست تل‌آویو همچنان در انجام حملات مورد نظر خود در سوریه باز است و این امر را در تهاجم چندی پیش به سوریه نشان داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه یدیعوت احارانوت چهارشنبه گذشته در گزارشی فاش کرد، منابع امنیتی و سیاسی (این رژیم) اطمینان داده‌اند سیاست‌های اسرائیل در قبال «تجاوزات» به سوریه (با وجود تنش با مسکو) همچنان به همان شکل قبلی ادامه دارد.

این رسانه در گزارشی با اشاره به اینکه از ۱۷ سپتامبر گذشته بیش از یک ماه است که حملاتی در سوریه به ثبت نرسیده است، این مساله را از زبان مسئولان اسرائیلی نقل کرد.

یوسی یهوشع خبرنگار نظامی این رسانه عبری‌زبان علت این توقف را چند مساله اعلام و ادعا کرد، یکی از دلایل آن نرسیدن اطلاعاتی در رابطه با وجود محموله‌های سلاح ارسالی برای حزب‌الله است.

او همچنین تاکید کرد، یکی دیگر از مسائل مهم نگرانی از شکل‌گیری تنش بین اسرائیل و حزب‌الله در رابطه با سکوی نفتی کاریش بود و با توقف این حملات تلاش شد تا در روند مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی خللی وارد نشود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها