کد خبر: 577176
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۷ ۱۵:۴۰:۴۷
| |

رئیس جمهور سابق فرانسه

زمستان شاید باعث کاهش شدت جنگ در اوکراین شود / جنگی که قرار بود چند هفته طول بکشد به چند ماه رسید

​رئیس جمهور سابق فرانسه پیش‌بینی کرد، فصل زمستان سبب متوقف شدن فعالیت‌ها در جنگ روسیه و اوکراین شود اما منجر به پایان آن نخواهد شد.

زمستان شاید باعث کاهش شدت جنگ در اوکراین شود / جنگی که قرار بود چند هفته طول بکشد به چند ماه رسید
کد خبر: 577176
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۷ ۱۵:۴۰:۴۷

فرانسوا اولاند، رئیس جمهور سابق فرانسه در سخنرانی در جریان اجلاس اقتصادی "اولوداغ" در ترکیه  از دغدغه هایش در خصوص اینکه "چه شرایط جدیدی ممکن است در فصل بهار آینده در جنگ اوکراین و روسیه پیش بیاید " صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، او در صحبت های خوددر این اجلاس گفت:

*آیا ولادیمیر پوتین می‌خواهد از انزوای بین‌المللی خود خارج شود یا کار دیگری بر خلاف آن خواهد کرد؟ من بعد از اولین جنگ اوکراین در سال ۲۰۱۴ انتظار یک تلاش را، مستقیم یا غیرمستقیم، داشتم. تلاش برای اینکه اوکراین تحت تسلط روسیه قرار بگیرد. جنگی که قرار بود چند هفته به طول بینجامد به جایش چند ماه طول خواهد کشید. چون حتی مسائل اساسی برای اینکه بحث بر سر آن شروع شود ایجاد نشده‌اند. مدت زمان زیادی این روند طول خواهد کشید.

*همواره تجارت در دنیا وجود خواهد داشت و اراده بسیاری از کشورها ادامه تجارت است.

*هم اکنون فعالیت های تجاری در حال نزدیکتر شدن به مکان‌های مصرف هستند. اما ترکیه به دلیل مکان جغرافیایی خود دارای یک مزیت است.

*ما برنامه‌ریزی‌های که در اجلاس پراگ رخ داد را دست‌کم گرفتیم. اروپا برای اینکه بتواند با همه این دشواری‌های پیش رو مقابله کند نیاز به یک چارچوب فراگیر و جغرافیای متنوع همچون یک واحد پول مشترک دارد. ترکیه باید به وضعیت از این زاویه نگاه کند چون آینده‌اش در اروپا قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها