کد خبر: 576763
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۴ ۱۰:۳۰:۵۶
| |

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های کانادا علیه ایران:

هنوز گورهای دسته‌ جمعی کانادا از یاد نرفته است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جهانیان هنوز روایت‌های غم انگیز جدا کردن اجباری بیش از ۱۵۰ هزار کودک بومی از خانواده‌هایشان و رسوایی کشف گورهای دسته‌ جمعی صدها تن از این کودکان در حیاط مدارس کانادا را از یاد نبرده‌اند.

هنوز گورهای دسته‌ جمعی کانادا از یاد نرفته است
کد خبر: 576763
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۴ ۱۰:۳۰:۵۶

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در حمایت از اعتراضات مردمی در ایران و و به بهانه سرکوب اعتراضاتی که به خاطر درگذشت مهسا امینی رخ داد تحریم هایی را علیه ایران اعمل کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نیز در واکنش به این تحریم ها پیامی منتشر کرد.

به گزارش فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) ۱۴ مهر ماه در صفحه اینستاگرامش نوشت:

*وقتی حقوق بشر، بازیچه و ابزار اعمال فشار سیاسی بر دیگران می‌شود، امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه نیز کمک می‌کند که متهمان نقض سیستماتیک حقوق بشر، در جایگاه مدعیان قرار گیرند.

*جهانیان هنوز روایت‌های غم انگیز جدا کردن اجباری بیش از ۱۵۰ هزار کودک بومی از خانواده‌هایشان و رسوایی حدود یک سال پیش کشف گورهای دسته‌ جمعی صدها تن از این کودکان در حیاط مدارس مسکونی کانادا را از یاد نبرده‌اند! 

*سخن‌پراکنی در مورد دیگر کشورها و پنهان شدن پشت موضوعات ادعایی علیه دیگران، این حقیقت را عوض نمی‌کند که در پس ویترین حقوق بشری یکی از نزدیک‌ترین متحدان دولت آمریکا، کودک کشی و بی‌توجهی‌ به انسانیت خودنمایی می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها