کد خبر: 574506
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۷ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

روزنامه شرق:

لایحه دائمی شدن تحریم‌های ایران، آخرین میخ آمریکا بر تابوت برجام است

گروهی دوحزبی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای برای دائمی‌شدن تحریم‌های این کشور علیه ایران تهیه کرده و قرار است به مجلس نمایندگان ارائه دهند.

لایحه دائمی شدن تحریم‌های ایران، آخرین میخ آمریکا بر تابوت برجام است
کد خبر: 574506
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۷ ۱۴:۳۰:۰۰

روزنامه شرق امروز در گزارشی با استناد به فاکس نیوز از ارائه طرحی از سوی برخی از اعضای کنگره  خبر داده که بر اساس آن تحریم های ایران دائمی خواهد داشت.

به گزارش شرق، درحالی‌که فضای مذاکرات به یک بن‌بست و انسداد رسیده است، کنگره آمریکا هم به دنبال سخت‌ترکردن احیای برجام با زدن آخرین میخ‌ها بر تابوت توافق هسته‌ای است. در این زمینه گروهی دوحزبی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای برای دائمی‌شدن تحریم‌های این کشور علیه ایران تهیه کرده و قرار است به مجلس نمایندگان ارائه دهند.

در گزارش این روزنامه تاکید شده که نباید این واقعیت را هم از نظر دور داشت که بخشی از جریان‌های رادیکال در داخل عملا دولت را در مسیر شکست مذاکرات هسته‌ای و اتکا به شرق با محوریت مسکو و پکن قرار داده‌اند.

شرق همچنین یادآور شده: در این بین قطعی‌شدن عضویت دائمی ایران در سازمان همکاری شانگهای می‌تواند موتور این جریان رادیکال را برای افزایش فشار به دولت سیزدهم در جهت کنارگذاشتن مذاکرات هسته‌ای و وابستگی بیش از پیش به روسیه و چین روشن کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها