کد خبر: 574136
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۳ ۱۸:۰۸:۲۵
| |

حمله توپخانه‌ای اوکراین به منطقه مسکونی داخل مرز روسیه +فیلم

فرماندار یکی از مناطق روسیه در مجاورت مرز اوکراین گفت، در پی حمله توپخانه‌ای به یک روستا، ساکنان آن تخلیه شده‌اند.

حمله توپخانه‌ای اوکراین به منطقه مسکونی داخل مرز روسیه +فیلم
کد خبر: 574136
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۳ ۱۸:۰۸:۲۵

«ویاچسلاو گلادکوف» فرماندار منطقه مرزی «بلگورود» روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد در پی حمله توپخانه‌ای اوکراین، ساکنین یک روستا تخلیه شده‌اند.

​به گزارش فارس، به نوشته وبگاه شبکه «راشا تودی»، ساکنان روستای «کراسنی هوتور» روسیه واقع در مرز با اوکراین به‌دلیل حمله توپخانه‌ای موقتا تخلیه و «به فاصله ایمن» منتقل شده‌اند.

تصاویر این حمله که توسط راشا تودی منتشر شده، صدای یکی از اهالی شنیده می‌شود که می‌گوید نیروهای اوکراینی به مرکز این روستا حمله توپخانه‌ای انجام داده‌اند.

گلادکوف روز دوشنبه نیز اعلام کرده بود اهالی دو روستای «ژوراولیوفکا» و «نیخوتیفکا» در این منطقه به صورت موقتی تخلیه شده‌اند اما پلیس و نیروهای مرزی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

این حمله پس از آن انجام گرفته که فرماندار منطقه «لوهانسک اوبلاست» در مصاحبه با نشریه «نیوز ویک» گفت، نیروهای اوکراینی هر کاری که لازم باشد برای بیرون راندن کامل روس‌ها از مناطق اشغال‌شده اوکراین انجام خواهند داد.

این مقام اوکراینی که مدیریت دولت محلی در یکی خطوط مقدم جنگ در شرق اوکراین را بر عهده دارد افزود، این بدان معنا است که ممکن است انهدام اهدافی درون خاک روسیه توجیه شود.

او در ادامه اظهاراتش گفت: «اگر آن‌ها از هر جایی به ما شلیک کنند، ما بیکار نمی‌مانیم و صرف نظر از اینکه آن‌ها کجا باشند، به آتش‌شان پاسخ می‌دهیم».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها