جزئیات انفجار اتوبوس در شوملی عراق با ۱۱ کشته/ هویت و ملیت جان‌باختگان هنوز مشخص نیست + ویدئو

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام گفت: انفجار در یک پمپ بنزین در منطقه شوملی عراق در ۱۶۰ کیلومتری مرز مهران ۱۱ کشته و ۳۱ زخمی بر جای گذاشت و نیروهای هلال احمر مستقر در عراق به منطقه اعزام شدند.

جزئیات انفجار اتوبوس در شوملی عراق با ۱۱ کشته/ هویت و ملیت جان‌باختگان هنوز مشخص نیست + ویدئو
کد خبر: 573586
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۱۵:۴۶:۴۷

​علی‌محمدی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگویی گفت: براساس گزارش‌های اولیه انفجار در پمپ بنزین شوملی در استان بابل عراق، ۱۱ فوتی و ۳۰مصدوم به جای گذاشته است.

به گزارش فارس، وی افزود: نیروهای هلال‌احمر مستقر در عراق به محل اعزام شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام گفت: هویت و ملیت جانباختگان انفجار اتوبوس مسافربری در عراق هنوز معلوم نیست.

وی ادامه داد: یک دستگاه اتوبوس در یک پمپ بنزین در شهر شمولی استان بابل عراق دچار انفجار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام گفت: هویت و ملیت تمام جانباختگان مشخص نیست و پس از شناسایی و امدادرسان  اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: انفجار در منطقه شوملی عراق در ۱۶۰ کیلومتری مرز مهران ۱۱ کشته و ۳۱ زخمی بر جای گذاشت، در این سانحه سه خودرو در محدوده پمپ بنزین با یکدیگر برخورد می کنند که به دلیل انفجار باک یکی از خودروها، انفجار شدیدی روی می دهد. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام گفت: آنقدر شدت حادثه بالاست است که مشخص نیست چه تعداد زائر ایرانی و چه تعداد عراقی است ولی قطعا زائران ایرانی در میان آنها وجود دارد.

وی افزود: نیروهای هلال احمر مستقر در عراق به شوملی اعزام شدند و در صورت نیاز از داخل کشور نیز تجهیزات دیگری برای امدادرسانی منتقل خواهد شد.

گفتنی است این حادثه تروریستی نبوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها