کد خبر: 573251
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ۱۲:۲۴:۳۵
| |

دفتر نخست‌وزیر اسرائیل:

«موساد» اطلاعات حساسی درباره ایران به مقامات آمریکایی ارائه داده

دفتر نخست‌وزیر رژیم اسرائیل اعلام کرده رئیس موساد در سفرش به واشنگتن مطالب حساس اطلاعاتی را در خصوص پرونده هسته‌ای ایران به مقامات آمریکایی در واشنگن ارائه داده است.

«موساد» اطلاعات حساسی درباره ایران به مقامات آمریکایی ارائه داده
کد خبر: 573251
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ۱۲:۲۴:۳۵

دفتر یائیر لاپید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب اعلام کرده دیوید بارنیاع رئیس موساد در سفرش به واشنگتن مطالب حساس اطلاعاتی را در خصوص پرونده هسته‌ای ایران به مقامات آمریکایی در واشنگن ارائه داده است.

به گزارش ایرنا،  دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که بارنیاع با مسؤولان آمریکایی از جمله ویلیام برنز رییس «سیا»، کریستوفر ری رییس «اف‌بی‌آی»، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید، لوید آستن وزیر دفاع آمریکا و دیگر مقامات بلندپایه وزارت امورخارجه ایالات متحده دیدار کرده است.

    بیشتر بخوانید

در این بیانیه از قول بارنیاع آمده است: اسرائیل در شرایطی که ایران دنیا را فریب می‌دهد دست بسته نخواهد بود.

این ادعاها در شرایطی مطرح می شوند که رژیم صهیونیستی در ماه‌های گذشته ادعاهای بی اساس خود علیه ایران را افزایش داده‌اند؛ در همین راستا و در ادامه تکاپوی مقامات تل آویو برای جلوگیری از احیای مذاکرات رفع تحریم‌ها، اسحاق هرتسوگ رییس این رژیم ۱۵ شهریور ماه در پارلمان آلمان خواستار وضع تحریم‌های شدید علیه ایران شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • هم وطن. ارسالی در
    جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱

    المان یکی از حامیان کثیف تحریم ایران وحمایت از جنایات علیه فلسطین وتامین کننده سلاحها و زیر دریایی اهدایی المان به اسرائیل بنام دلفین

  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱

    چون آمریکایی ها از خود هیچگونه اراده ای نداشته و در حقیقت غلام حلقه بگوش صهیونیست ها هستند و صهیونیست ها هستند که غلاده ای بر گردن آنها افکنده اند ، بنابر این حرف اول و آخر در مورد برجام را صهیونیست ها می‌زنند و برجام هرگز توافق نخواهد شد .

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها