کد خبر: 572835
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ۱۹:۰۰:۲۳
| |

تیراندازی در کنتاکی آمریکا/ ۳ نفر کشته شدند

​بر اثر وقوع تیراندازی در ایالت کنتاکی آمریکا، ۳ نفر جان خود را از دست دادند.

تیراندازی در کنتاکی آمریکا/ ۳ نفر کشته شدند
کد خبر: 572835
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ۱۹:۰۰:۲۳

پلیس آمریکا امروز سه شنبه از وقوع تیراندازی در ایالت «کنتاکی» در این کشور خبر داد.

به گزارش مهر، به نقل از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، بر اساس اعلام این رسانه، در این حادثه ۳ نفر کشته شده اند.

گزارش ها در این خصوص حاکیست: پلیس آمریکا پس از دریافت گزارش تیراندازی در خانه ای در «اسمیت میلز هندرسون» به محل حادثه رفته و اجساد ۲ قربانی را از آن بیرون آوردند.

پس از این حادثه، پلیس متوجه جسد یک کودک نیز در کودک جامانده است.

تا کنون هویت مقتولین این حادثه مشخص نشده است.

پس از وقوع حوادثی از قبیل تیراندازی در سوپر مارکت در «بوفالو» واقع در نیویورک که منجر به کشته شدن ۱۰ نفر شد و قتل عام در مدرسه‌ای در ایالت تگزاس که ۲۲ کشته برجای گذاشت، فشار بر دولت ایالات متحده برای مقابله با افزایش خشونت‌های مرتبط با اسلحه افزایش یافته است و اخیراً نیز جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده بود که از لایحه مصوب مجلس سنا در آمریکا پیرامون سخت گیرانه تر کردن حمل آزادانه سلاح حمایت می‌کند.

این در حالیست که لابی پرقدرت اسلحه سازی در آمریکا که از قدرت و نفوذ زیادی میان مقامات آمریکایی برخوردار است؛ پیشتر اجازه پیاده سازی قوانین مشابه را نداده و با آنها به شدت مقابله کرده است و این موضوع چندین کشته در هر روز در آمریکا برجای می‌گذارد.

قدرت و نفوذ لابی های کارخانجات تولید سلاح در لایه های قدرت آمریکا، از مهمترین دلیل انفعال در مقابل کشتارهای کور و بی توجهی به به روزرسانی قوانین حمل سلاح گرم است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱

    تروریستهای کودک کش مزدور ونیابتی اسرائیل هر روز در امریکا کودکان بی گناه مسیحی امریکایی را به رگبار می بندند و دیروز در کنتاکی وامروز مزدوران پنهانی اسرائیل در تنسی امریکا مسیحیان امریکا را به رگبار بستند و امریکاییهای ترسو اعلام نمی کنند این کشتارها توسط اسرائیل کودک کش انجام می شود. مثل اسماعیل مطر که مزدور اسرائیل بود برای ترور سلمان رشدی . کودکان مسیحی امریکا بعد از فلسطینیان در نوبت انتقام هولوکاست اسرائیل هستند واسرائیل هرروز با مزدوران وجان فذاهای نیابتیش کودکان بی گناه مسیحی امریکا را در کوچه وخیابان وفروشگاه ومدرسه به رگبار می بندد. اسرائیل وسگان همدستش من جمله زلنسکی یهودی در اوکراین واردوغان در ترکیه وعلی اف در اذربایجان به سمت اروپا ویونان حمله ولشکر کشی اشکارا و پنهانی کرده اند ودارند نا امنی وجنگ را به مرزهای اروپا وداخل اروپا وامریکا می کشانند تا کل مسیحیان اروپا را به مسلخ نسل کشی وانتقام هولوکاست بکشانند چون اروپا هولوکاست را بر سر یهودیان اورده واسرائیل یک لحظه از انتقام هولوکاست از اروپا غافل نیست وتمام جنگهای منطقه شام وعراق و اوکراین واذربایجان زیر سر اسرائیل اپارتاید است تا دامنه کشورگشایی وقدرت وبازوانش را گسترش دهد تا خودش را به هدف نهایی یعنی سرزمین حاصل خیز اروپا برساند واروپایی ها را مثل فلسطینیان در بند اسارت بکشاندو کوره های ادم سوزی ومسیحی سوزی را در اروپا وامریکا به پا کند تا داغ هولوکاست یهود فرونشیند .گویا مسئولان خائن اروپا وامریکا که مهد مسیحیت هستند خودشان را به خواب وخریت زده اند ونمی دانند که تاوان هولوکاست را باید انها بدهند نه فلسطینیان. دشمن امریکا واروپا وعیسی مسیح ع ایران نیست دشمن خونی وتاریخی مسیحیان اروپا و امریکا وعیسی مسیح ع .یهود واسرائیل است

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها