«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

بن‌سلمان دست از سر زنان برنمی‌دارد؛ این بار ضرب و شتم دختران بی‌سرپرست + ویدئو و جزییات

انتشار تصاویر حمله وحشیانه نیروهای امنیتی عربستان به مرکز نگهداری ایتام دختر در خمیس مشیط استان العسیر عربستان باعث شکل‌گیری موج گسترده‌ای از انتقادات نه تنها خارجی بلکه داخلی علیه ساختار محمد بن سلمان شده است.

بن‌سلمان دست از سر زنان برنمی‌دارد؛ این بار ضرب و شتم دختران بی‌سرپرست + ویدئو و جزییات
کد خبر: 571929
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۰ ۱۲:۳۰:۰۰

انتشار تصاویر ضرب و شتم دختران بی‌سرپرست یک مرکز نگهداری ایتام در استان عسیر عربستان، رسوایی بزرگی برای دولت محمد بن سلمان به همراه آورده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، انتشار تصاویر حمله وحشیانه نیروهای امنیتی عربستان به مرکز نگهداری ایتام دختر در خمیس مشیط استان العسیر عربستان باعث شکل‌گیری موج گسترده‌ای از انتقادات نه تنها خارجی بلکه داخلی علیه ساختار محمد بن سلمان شده است.

شماری از دختران این مرکز در اعتراض به شرایط بد نگهداری و درخواست برای بهبود شرایط خود دست به تحصن زده بودند که با یورش نیروهای امنیتی مرد سعودی روبه‌رو شده و بعد از مضروب شدن با دست و پای دستبند خورده راهی بازداشتگاه شدند.

این رسوایی به حدی گسترده بود که باعث شد دادستانی عربستان و استانداری العسیر هم نسبت به آن واکنش نشان داده و برای آرام کردن خشم جامعه قول تحقیق و رسیدگی به این جنایت بدهند.

برخی از فعالان مخالف سعودی با استناد به این تصاویر اعلام کردند، وقتی برخورد نیروهای امنیتی عربستان با شماری از دختران یتیم نوجوان این‌گونه است، نحوه رفتار آنها با زندانیان سیاسی به ویژه زنان در زندان‌ها و مراکز شکنجه چگونه خواهد بود؟

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها