کد خبر: 568681
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ۱۱:۱۵:۴۳
| |

سخنگوی وزارت خارجه:

شاهد تحول جدید در مسیر ارتقای مناسبات ایران و کویت هستیم

سخنگوی وزارت خارجه در باره اعزام سفیر کویت به تهران نیز بیان کرد: شاهد تحول جدید در مسیر ارتقای مناسبات و همکاری‌های ایران و کویت هستیم و سطح روابط به سطح سفیر ارتقا یافت و مناسبات و همکاری‌های ما با کویت دوستانه و توام با احترام متقابل بوده است.

شاهد تحول جدید در مسیر ارتقای مناسبات ایران و کویت هستیم
کد خبر: 568681
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ۱۱:۱۵:۴۳

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در باره اعزام سفیر کویت به تهران نیز بیان کرد: شاهد تحول جدید در مسیر ارتقای مناسبات و همکاری‌های ایران و کویت هستیم و سطح روابط به سطح سفیر ارتقا یافت و مناسبات و همکاری‌های ما با کویت دوستانه و توام با احترام متقابل بوده است. کشورهای منطقه به دلیل پیچیدگی‌هایی که در حوزه مشترک ما وجود دارد ممکن است در برخی موضوعات دچار سوءتفاهماتی شوند و اختلاف نظرهایی رخ دهد، ولی رابطه دو کشور توام با احترام متقابل بوده و در شرایط جدید این انگیزه شکل گرفت که روابط را به سطح سفیر ارتقا دهند.

به گزارش فارس، وی بیان کرد: البته سفیر ما در کویت حضور داشت و کویت سفیر جدید خود را به ایران اعزام کرد و این می‌تواند گام جدید در ارتقای روابط دو کشور باشد و ظرفیت‌های موجود را به فعلیت برسانیم و می‌تواند باعث شود در حوزه منطقه شاهد ارتقای روابط با کشورهای همسایه در حوزه خلیج فارس باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها