کد خبر: 567692
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۰۹:۳۱:۴۶
| |

هنیه و زیاد النخاله تلفنی گفت‌وگو کردند/ تاکید بر شکست استراتژی دشمن برای مقابله با اراده فلسطین

رهبران حماس و جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر شکست استراتژی دشمن برای درهم شکستن اراده و مقاومت فلسطینی‌ها، درباره دیدار رهبران دو جنبش در آینده‌ای نزدیک برای بررسی تحولات سیاسی و میدانی توافق کردند.

هنیه و زیاد النخاله تلفنی گفت‌وگو کردند/ تاکید بر شکست استراتژی دشمن برای مقابله با اراده فلسطین
کد خبر: 567692
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۰۹:۳۱:۴۶

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و زیاد النخاله، دبیرل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگویی تلفنی تاکید کردند که استراتژی دشمن برای درهم شکستن اراده ملت مبارز فلسطین و اتحاد و یکپارچگی مقاومت در مقابله با اشغالگران شکست خورده است.

​به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العهد، هنیه و النخاله در ادامه نیز ضمن ادای احترام به ارواح شهدای حملات چند روز اخیر دشمن صهیونیستی از جمله فرماندهان گردان‌های القدس و غیرنظامیان فلسطینی تاکید کردند، این خون‌ها به مثابه چراغ روشنگر برای راه آزادسازی فلسطین باقی خواهند ماند و پس از شهادت فرماندهان مقاومت، کسانی که پرچم را در دست دارند، مسیر آنها را ادامه می‌دهند.

آن دو در ادامه درباره درگیری اخیر با رژیم اشغالگر و پیامدهای آن و راه‌های تقویت مقاومت و هماهنگی مشترک گفتگو کرده و یکپارچگی مقاومت در میدان را ستود.

همچنین این دو رهبر حماس و جهاد پایداری ملت فلسطین و مقاومت شجاعانه آنها و اقدامات سیاسی را که در سطوح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی انجام شده، ستوده و درمورد انجام دیداری در آینده نزدیک در سطح رهبران دو جنبش جهت بررسی تحولات سیاسی و میدانی و تقویت روند استراتژیک برای آینده مقاومت توافق کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها