کد خبر: 545494
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۰۸:۲۳:۰۵
| |

ارتش اسرائیل از ترس حمله موشکی غزه به حالت آماده‌باش درآمد

نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که احتمالا این رژیم شاهد حملات بیشتری از سوی فلسطینی‌ها باشد.

ارتش اسرائیل از ترس حمله موشکی غزه  به حالت آماده‌باش درآمد
کد خبر: 545494
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۰۸:۲۳:۰۵

نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی ارزیابی اوضاع اراضی اشغالی در نشستی با رونین بار، رئیس دستگاه شاباک و مسئولان دیگر دستگاه امنیتی این رژیم گفت: شنبه شاباک، پلیس و ارتش اسرائیل بمب ساعتی را خنثی کردند اما ما پیش بینی می‌کنیم که شاهد حملات بیشتری باشیم و برای ممانعت از آن تلاش خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وی افزود: هدف متوقف کردن "خرابکاران" است و بهتر است این اقدام در مراحل برنامه ریزی اتفاق بیفتد. ما مایلیم نیروهای بیشتری در سرتاسر "اسرائیل" برای توقف این حملات مستقر شوند.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز گفت: اسرائیل "تجاوزات" را قبول نمی‌کند. طرف‌های امنیتی درحال بررسی اقداماتی هستند که می‌توانند طی ماه رمضان درباره ساکنان فلسطینی اتخاذ کنند. ما شاهد دوره سختی از حملات هستیم و باید با قدرت و جدیت با آن مقابله کنیم.

وی گفت: در دوره اخیر با هماهنگی تشکیلات خودگردان فلسطین اقداماتی را برای بهبود کیفیت زندگی و اقتصاد کرانه باختری و نوار غزه اتخاذ می‌کنیم اما در سایه وضعیت وخیم امنیتی نمی‌توانیم به هماهنگی ادامه دهیم.

از سوی دیگر رسانه‌های عبری اعلام کردند که ارتش اسرائیل از ترس حمله موشکی از غزه در پاسخ به ترور سه عضو گردان‌های قدس در جنین، در کرانه باختری به حالت آماده باش درآمده است.

طبق اعلام این منابع رژیم صهیونیستی همچنین سامانه گنبد آهنین را در مرزهای نوار غزه مستقر کرده است.

تلویزیون اسرائیل هم اعلام کرد که ۲۰۰ نظامی صهیونیست از یگان های ویژه برای تقویت نیروهای پلیس در قدس اشغالی اعزام شده اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها