کد خبر: 565683
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ۰۹:۰۴:۳۶
| |

بنی گانتس، وزیر جنگ اسرائیل:

نتانیاهو آخرین کسی است که حق دارد در مورد مسائل امنیتی صحبت کند

وزیر جنگ رژیم اسرائیل ضمن انتقاد از رئیس اپوزیسیون این رژیم اعلام کرد که او آخرین کسی است که حق دارد در مورد اختلافات در خصوص مسائل امنیتی صحبت کند.

نتانیاهو آخرین کسی است که حق دارد در مورد مسائل امنیتی صحبت کند
کد خبر: 565683
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ۰۹:۰۴:۳۶

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در صفحه کاربری خود در توئیتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رئیس اپوزیسیون این رژیم را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، بنی گانتس خطاب به نتانیاهو تاکید کرد: "دولت اسرائیل با مسئولیت و قاطعیت برای حفظ منافع اسرائیل و مردم یهود تلاش می‌کند."

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین تصریح کرد: "نتانیاهو آخرین کسی است که حق دارد در مورد اختلافات در خصوص مسائل امنیتی صحبت کند."

پیشتر رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی لاپید و بنی گانتس، شریک سابق دولت ائتلافی اسرائیل را متهم به تضعیف امنیت ملی با لفاظی‌های خصمانه خود درباره روسیه کرد.

او همچنین گفت: من نگران این هستم که همه چیزهایی که در سال‌های گذشته به دست آورده‌ایم، جلوی چشمانمان نابود شود. وقتی به سکان قدرت بازگشتیم، دولتی با ثبات، قوی و با تجربه ایجاد خواهیم کرد که همه چیز را درست کند که در حال خراب شدن است.

نتانیاهو در ادامه هشدار داد: در حال حاضر فقط یک چیز از لاپید و گانتس می‌خواهم: دست از یاوه گویی بردارید. مدیریت شما امنیت ملی ما را به خطر می‌اندازد. اگر بحران فوراً پایان نگیرد، آسیب به امنیت ما بسیار زیاد خواهد بود. ما در بحران خطرناکی در روابط با روسیه هستیم و باید این بحران را حل کنیم. در طول چندین سال روابط خوبی با روسیه داشتیم و برای حمایت از منافع حیاتی اسرائیل و شهروندانش از جمله آزادی بازگشت یهودیان از روسیه و فعالیت‌های آژانس مهاجرت یهود تلاش کردیم. خروج از بحران کنونی در روابط با روسیه ممکن است و این یک مسئله مهم برای منافع ماست.

پیشتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که وی نمی‌خواهد در دولتی حضور داشته باشد که بنیامین نتانیاهو در آن شرکت دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها