کد خبر: 564393
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ۱۰:۴۰:۲۷
| |

قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق:

داعش به صورت کامل از بین نرفته و خطر قدرت‌یابی ان وجود دارد

مشاور امنیت ملی عراق سه‌شنبه هشدار داد که داعش به صورت کامل از بین نرفته است و خطر رشد و قدرت یابی مجدد این گروه تروریستی هنوز وجود دارد.

 داعش به صورت کامل از بین نرفته و خطر قدرت‌یابی ان وجود دارد
کد خبر: 564393
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ۱۰:۴۰:۲۷

قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق در جریان دیدار و گفتگو با "جیووانی ایانوچی"، فرمانده نیروهای ناتو در عراق بر استمرار همکاری‌های آموزشی و مشورتی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از البلاد، در همین راستا دفتر رسانه‌ای مشاور امنیت ملی عراق اعلام کرد که در دیدار الاعراجی و ایانوچی عملکرد نیروهای ناتو در عراق مورد ارزیابی قرار گرفت. همچنین علاوه بر گفتگو درباره استمرار همکاری‌ها در زمینه آموزشی و مشاوره‌ای، پرونده‌ها و مسائل امنیتی مورد اهتمام مشترک از جمله پیامدهای جنگ روسیه و اوکراین نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 الاعرجی خطاب به فرمانده ناتو تاکید کرد: ادامه جنگ روسیه و اوکراین بر بحران‌های بسیاری از کشورها سایه افکنده و بر اهمیت توسل به منطق گفت‌وگو در حل بحران‌های بین‌المللی تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم بهره‌مندی از تخصص ناتو برای همکاری با مقامات امنیتی عراق، تصریح کرد: داعش به طور کامل از بین نرفته است،  تهدیدات ناشی از این گروه تروریستی همچنان ادامه دارد.

فرمانده نیروهای ناتو در عراق نیز به نوبه خود آمادگی ناتو را برای همکاری با نهادهای امنیتی عراقی جهت دستیابی به نتایج ملموس به ویژه آموزش کادرهای عراقی در زمینه امنیت سایبری اعلام کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها