کد خبر: 563761
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۵ ۱۳:۲۲:۲۶
| |

محمد علی الحوثی، عضو ارشد شورای سیاسی یمن:

جز به پایان جنگ و رفع محاصره راضی نمی‌شویم

عضو ارشد شورای سیاسی و رهبر کمیته عالی انقلاب یمن، در واکنش به سخنان «جو بایدن» در شهر جده عربستان، گفت که صنعاء جز پایان تجاوز و محاصره «آمریکایی، انگلیسی، سعودی و اماراتی» علیه یمن را نمی‌پذیرد.

جز به پایان جنگ و رفع محاصره راضی نمی‌شویم
کد خبر: 563761
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۵ ۱۳:۲۲:۲۶

محمد علی الحوثی، عضو ارشد شورای سیاسی و رهبر کمیته عالی انقلاب یمن، در واکنش به سخنان «جو بایدن» در شهر جده عربستان، گفت که صنعاء جز پایان تجاوز و محاصره «آمریکایی، انگلیسی، سعودی و اماراتی» علیه یمن را نمی‌پذیرد.

به گزارش فارس و به نوشته الخبر الیمنی، جو بایدن روز گذشته در جده گفت که عربستان سعودی با تمدید آتش‌بس در یمن موافقت کرده است.

الحوثی در این باره در صفحه توئیتر خود نوشت: «در مورد هر چه می‌خواهید، تصمیم بگیرید، امورات ما به دست خودمان است و شما این را می‌دانید.»

در این راستا «محمد عبدالسلام» هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن نیز در صفحه توئیتر خود نوشت که بدون ثبات در یمن، ثبات در منطقه برقرار نخواهد شد.

عبدالسلام تصریح کرد که صلح در یمن تنها با توقف فراگیر تجاوزگری، خروج نیروهای بیگانه، رفع فراگیر محاصره و آزادسازی اسرا محقق می‌شود. او تأکید کرد که صلح در یمن بایستی رفع فراگیر پیآمدهای تجاوزات اعم از پرداخت خسارت‌ها و غیره را شامل شود.

او نوشت که هر گونه اقدامی که به سطح صلح واقعی نرسد، بی‌ارزش است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها