ادعای بنی گانتز وزیر جنگ اسرائیل:

موضوع تشکیل ائتلاف نظامی با کشورهای عربی در قبال ایران را با بایدن مطرح می‌کنم

اولویت چالش امنیتی‌‌مان مبارزه با تجاوزات ایران است

وزیر جنگ رژیم اسرائیل در یک سخنرانی مطرح کرد که در سفر پیش‌روی رییس جمهور آمریکا به منطقه، موضوع تشکیل ائتلافی نظامی با کشورهای عربی در قبال ایران را با او در مطرح خواهد کرد.

موضوع تشکیل ائتلاف نظامی با کشورهای عربی در قبال ایران را با بایدن مطرح می‌کنم
کد خبر: 563067
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ۱۲:۱۵:۰۳

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در یک سخنرانی مطرح کرد که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا را در جریان سفر این هفته‌اش به منطقه در جریان پیش‌رفت انجام شده در زمینه ایجاد «ائتلافی نظامی» در قبال ایران خواهد گذاشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسراییل، گانتس اخیرا و پس از سفرش به آمریکا و دیدار با وزیر دفاع این کشور، اظهاراتی درباره تلاش‌ها به رهبری آمریکا برای انجام شدن یک توافق دفاع هوایی میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی منطقه در قبال تهدیدهای پهپادها و موشک‌های ایران مطرح کرده بود. این کشورهای عربی شامل امارات متحده عربی، مصر، اردن، بحرین، عربستان سعودی و قطر می‌شود.

گانتس در سخنرانی‌اش در جمع فارغ‌التحصیلان دانشکده امنیت داخلی این رژیم با مطرح کردن اظهاراتی ضد ایرانی گفت: اولویت چالش امنیتی‌ که با آن مواجهید و خواهید بود، مبارزه با تجاوزات ایران، فعالیت‌های هسته‌ای ایران و حفظ توانمندی‌های عملیاتی اسراییل برای دفاع از خود و برقراری همکاری‌های متعدد است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه با مطرح کردن ادعایی علیه نقش ایران در منطقه، گفت: ارتش اسراییل وظیفه توسعه این همکاری‌ها را به عنوان وسیله اصلی متوقف کردن تجاوزات ایران در منطقه در سال‌های پیش رو بر عهده خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها