کد خبر: 561996
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ۰۷:۴۲:۱۱
| |

ادعای وزیر انرژی اسرائیل:

هرگونه تحرک علیه منطقه گازی کاریش را پاسخ خواهیم داد

وزیر انرژی رژیم اسرائیل بعد از بازدید از میدان گازی کاریش به گزافه‌گویی پرداخت و مدعی پاسخ به هرگونه تحرک علیه این منطقه گازی شد.

هرگونه تحرک علیه منطقه گازی کاریش را پاسخ خواهیم داد
کد خبر: 561996
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ۰۷:۴۲:۱۱

به دنبال اقدام تاکتیکی حزب الله لبنان و اعزام چند فروند پهپاد به منطقه گازی «کاریش» در روزهای گذشته، وزیر انرژی رژیم موقت صهیونیستی از این میدان گازی بازدید کرد و مدعی پاسخ به هرگونه تحرک علیه این میدان گازی شد.

به گزارش فارس و به نقل از وبگاه «تایمز اسرائیل» «کارینه الحرار» وزیر انرژی رژیم موقت صهیونیستی پس از بازگشت از میدان گازی کاریش گفت: «شروع تولید گاز طبیعی از کاریش، که در ماه سپتامبر پیش‌بینی می‌شود، برای اقتصاد انرژی اسرائیل و جهانی ضروری است.»

وی در ادامه با اشاره به اهمیت این منطقه مدعی شد هرگونه تلاش برای آسیب رساندن به دکلی که در آب‌های اسرائیل قرار دارد، با انواع ابزارها پاسخ داده خواهد شد.

جنبش حزب الله لبنان  روز  شنبه درباره ادعاهای رژیم موقت صهیونیستی مبنی بر رهگیری پهپادهای این جنبش بیانیه صادر کرد. شبکه خبری «المیادین» به نقل از حزب الله گزارش داد، گروه شهیدان «جمیل سکاف» ‌و «مهدی یاغی»، سه پهپاد غیر مسلح و در اندازه‌های مختلف به سمت منطقه مورد مناقشه میدان «کاریش» به پرواز درآوردند. حزب الله تأکید کرد، مأموریت این پهپادهای شناسایی بوده و «مأموریت مورد نظر انجام شد. پیام نیز [به صهیونیستها] رسید. پیروزی فقط نزد خداوند عزیز و جبار است». 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها