منابع عبری زبان اعلام کردند:

اسرائیل برای ایجاد دیوار در مرزهای شمالی لبنان تلاش می‌کند

منابع عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم اسرائیل برای ایجاد دیواری در اطراف شهرک مشرف بر مرزهای شمالی لبنان تلاش می‌کند.

اسرائیل برای ایجاد دیوار در مرزهای شمالی لبنان تلاش می‌کند
کد خبر: 561628
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ۱۲:۳۹:۱۲

منابع عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی برای ایجاد دیواری در اطراف شهرک مشرف بر مرزهای شمالی لبنان تلاش می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، شبکه "کان" رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ارتش اسرائیل برای ایجاد دیواری در اطراف شهرک مشرف بر مرزهای شمالی لبنان تلاش می‌کند با این بهانه که این منطقه بیشتر در معرض خطر است و باید مانع ورود تروریست‌ها شد.

ساکنان این منطقه با این طرح مخالفت و اعلام کردند که این دیوار مناظر طبیعی اطراف شهر را می‌پوشاند و تأثیر منفی بر گردشگری می‌گذارد.

تعدادی از ساکنان اعلام کردند: دیواری که ارتفاع آن هشت متر است هرگز مانع ورود تروریست‌ها در زمان واقعی نخواهد شد. این دیوار در مقابل چشمان ما قرار دارد و به کیفیت زندگی ما لطمه می‌زند.

این طرح طی نشست میان امیر برعام، فرمانده منطقه شمالی ارتش اسرائیل و ساکنان محلی بررسی شد. براساس پیش بینی‌های نظامی باید دیوار ظرف پنج سال از دریا تا کوه‌های دوف ساخته شود. عملا بخشی از دیوار از غرب این منطقه ساخته شده است.

برعام درباره مخالفت ساکنان گفت: من اول مسئول جان مردم و بعد کیفیت زندگی‌شان هستم. من برای ساخت این دیوار برنامه‌ریزی می‌کنم.

رسانه‌های عبری زبان به نقل از یک مسئول ارشد در ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند: این یک ایست دارای تکنولوژی پیشرفته است. شش ماه پیش با ساخت این دیوار موافقت شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها