کد خبر: 560538
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۱۱:۰۰:۲۶
| |

فرماندار تگزاس: بایدن مقصر مهاجران کشته شده است

فرماندار ایالت تگزاس به دنبال پیدا شدن اجساد ۴۶ نفر در یک کانتینر در حوالی شهر «سن آنتونیو» مقصر این حادثه را جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا و سیاست مرزهای باز و مهاجرتی دولت وی دانست .

فرماندار تگزاس: بایدن مقصر مهاجران کشته شده است
کد خبر: 560538
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۱۱:۰۰:۲۶

گِرِگ ابوت، فرماندار ایالت تگزاس به دنبال پیدا شدن اجساد ۴۶ نفر در یک کانتینر در حوالی شهر «سن آنتونیو» مقصر  این حادثه را جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا و سیاست مرزهای باز و مهاجرتی دولت وی دانست .

به گزارش ایرنا، تارنمای شبکه خبری فاکس نیوز با انتشار این خبر نوشت: فرماندار ایالت تگزاس درباره کشف ۴۶ جسد در این ایالت گفت که  مقصر این مرگ‌ها ، بایدن است.

تارنمای خبری فاکس نیوز نوشت: پس از آنکه مقامات محلی در یک تریلی ۱۸ چرخ یکصد نفر را در منطقه ممنوعه سن آنتونیو شناسایی کردند که از این تعداد ۴۶ نفر جان باخته اند، فرماندار ایالت تگزاس این حادثه را متوجه سیاست های مهاجرتی دولت بایدن دانست.

بنابراین گزارش گِرِگ ابوت تا پیش از آنکه شمار جان باختگان این حادثه به ۴۶ نفر برسد در حساب توئیتر شخصی خود بر علیه رئیس جمهوری آمریکا نوشت: دست کم اجساد ۴۲ نفر در داخل یک تریلی که مهاجران را به تگزاس منتقل می کرد کشف شد. این نتیجه سیاست های مرگبار مرزهای باز (دولت بایدن) است.

فرماندار ایالت تگزاس درادامه توئیت خود نوشت: این نماینگر پیامدهای مرگبار امتناع وی در اجرای قوانین است.

تارنمای خبری فاکس نیوز در ادامه نوشت: چندین مقام رسمی آمریکا از جمله تد کروز سناتور ایالت تگزاس درباره این حادثه دولت بایدن را مقصر دانسته و کشف این اجساد از مهاجران را دهشتناک  خواندند.

به گزارش ایرنا، نشریه آمریکایی «نیویورک تایمز» در تازه ترین خبر در این باره نوشت: مقامات ایالتی و محلی اعلام کردند که تاکنون  اجساد حداقل ۴۶ نفر را که گمان می رود مهاجرانی باشند که از مرز مکزیک عبور کرده و وارد خاک آمریکا شده‌اند؛ اواخر  روز دوشنبه (به وقت محلی) در یک کامیون که درحومه سن آنتونیو به حال خود رها شده بود، پیدا کرده‌اند.

این نشریه آمریکایی در ادامه نوشت: به گفته مقامات محلی حداقل  ۱۶ نفر از جمله چهار کودک در میان این اجساد، زنده پیدا شدند که دچار گرمازدگی و کم آبی شده بودند و به بیمارستان انتقال یافتند.

 سن آنتونیو که در فاصله ۲۵۰ کیلومتری از مرز مکزیک قرار دارد با حرارتی بیش از ۱۰۳درجه فارنهایت نزدیک به ۴۰ درجه سانتی گراد مواجه است .

بنابراین گزارش، رئیس اداره پلیس منطقه سن آنتونیو آن را بدترین حادثه در این شهر توصیف کرد و افزود تاکنون سه نفر درارتباط با  این قضیه بازداشت شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها