ماریا زاخارووا:

غرب همه تلاش خود را برای ادامه جنگ اوکراین به کار گرفته است

​وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که غرب همه تلاش خود را برای اطمینان از فرسایشی کردن جنگ اوکراین و ادامه درگیری‌ به کار گرفته است.

غرب همه تلاش خود را برای ادامه جنگ اوکراین به کار گرفته است
کد خبر: 560254
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ۲۲:۰۲:۲۷

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که غرب به اوکراین مأموریت کشته شدن بیشترین تعداد روس‌ها را داده است و غربی‌ها از اوکراین به عنوان ابزار استفاده می‌کنند.

 به گزارش ایسنا، زاخارووا افزود: آنها تا حد امکان همه کارها را برای طولانی کردن جنگ و درگیری در اوکراین انجام می دهند. به یاد می‌آوریم که جورج دبلیو بوش، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده گفته بود که مأموریت اوکراین کشتن هر چه بیشتر روس‌ها است.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تأکید کرد که غرب این مأموریت را به کی‌یف محول کرده است و از اوکراین به عنوان یک ابزار استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: غربی‌ها برای متوقف نشدن جنگ اوکراین حاضرند سلاح ارسال و مردمان خود را به این کشور اعزام کنند. آنها برای متوقف نشدن جنگ به هر چیزی چنگ می‌زنند؛ چرا که در غیر این صورت تمام اهداف آنها نقش بر آب می‌شود و برنامه‌هایشان به هم می‌ریزد؛ همانطوری که بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس این موضوع را امروز به امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه گفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها